witam.
ostatnio walczylismy z S4 barta.w , bo wywalalo blad czujnika halla i samochód muliło. wczoraj wymienilismy halla i nadal to samo ale... przy okazji zauwazylem jedna ciekawa rzecz.
Ustawilem wał korbowy w punkt 0 przez szczeline w skrzyni:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... e_Mark.jpg
po czym skontrolowałem przypadkiem na kole pasowym na wale korbowym, jest kropeczka kontrolna i kropeczka na osłonie, okazuje sie ze jest dość mocno rozjechane

nie wiem ile to stopni, ale ze 3-4cm po obwodzie koła pasowego. To chyba nie jest za wesoło. Wydaje mi sie , ze klina scina, albo juz scielo i kolo pasowe z kolem zębatym paska rozrządu przesuwają się względem wału korbowego.
Prawdopodobnie juz od wymiany paska rozrządu (pare miesiecy temu) coś jest nie tak, bo juz wtedy byl problem z ustawieniem rozrządu, tak jakby 1/3 ząbka sie nie zgadzalo, myslelismy ze nowy pasek itp. i sie rozejdzie

. w tej chwili to juz ponad jeden ząbek sie nie zgadza przy kole zębatym wałka rozrządu

takze ciagle cos sie rozjezdza.
dzisiaj rozbiezemy potworka zeby skontrolowac tego klinka.
Moze macie jakies uwagi??
P.S. silnik pracuje rowno odpala itp, ale nie ma mocy. oczywiscie juz teraz stoi nieuzywany.
P.S.2 macie jakiś patent na odkrecenie śruby od koła zębatego wałka rozrządu bo wyjątkowo mocno zakrecona??