.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 08:28:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: "zacina się" wchodząc na obroty ABC 2.6V6
PostNapisane: 09.lut.2006 13:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 09:05:27
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
moze ktos mial cos podobnego ?

przy wchodzeniu na obroty "przycina sie " na roznych wartosciach obrotow czasami na 2700 czasami wyzej a czasami jest idealnie

wymienilem swiece ale nie pomoglo
zastanawiam sie nad kablami ?? a jesli tak to jakie polecacie ??
oryginalne kosztuja 450zl ! polskie okolo 170zl roznica jest zajebista
ale moze macie jakies doswiadczenia z markami kabli WN to prosze o podpowiedz

pozdrawiam

_________________
Obrazek
Audi A4 Avant 2.6 V6 LPG SEQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 13:41:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 19:18:50
Posty: 38
Lokalizacja: lubuskie
Cześć!

Kable to niestety cholernie drogi interes, szczególnie gdy potrzeba ich na 6 garków.

Ja w Audi jeszcze kabli nie zmieniałem, gdyż nie ma potrzeby, ale z mojego doświadczenia wynika, że na nich oszczędzać nie można, jeśli zależy kupującemu na odpowiedniej, płynnej pracy silnika w każdych warunkach.

Niektóre tańsze kable potrafią normalnie pracować, gdy jest ładnie, ciepło i słonko świeci, a w momecie, jak przyjdzie wilgoć i trochę chłodu - zaczynają się firce z pracą świec i to właśnie za sprawą kabli...

Natomiast takie lekkie "przydławianie" silnika przy wkręcaniu na obroty, to mi wygląda na przepływomierz. Ale specjalistą w tych silnikach to ja nie jestem. Zobaczymy, co Znawcy stwierdzą, bo sam jestem ciekaw...

Pozdrawiam!

_________________
Audi 80 B4 2.8V6 Quattro Sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 14:12:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Mi też to wygląda na przepływkę - ale w tym modelu przepływomierza być nie powinno :P Najpierw podłącz się pod VAGa - pewnie wywali sondy lambda lub czujniki spalania stukowego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 15:49:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 08:05:42
Posty: 108
Lokalizacja: Olsztyn
przed zakupami sprawdz szczelnosc ssania gl. i wydechu...a swoja droga dziwie sie ze na forum wszyscy zaczynaja od zakupow :diabel: ...nie lepiej i taniej najpierw zrobic diagnoze??? ...a sprawdzenie szczelnosci czy iskry to chyba dla kazdego m zadna filozofia? :peace: aaaa ja tu gadu gadu a przyczna twoich klopotow moze byc jak juz ktos wspominal cisnienie zle zasilania paliwa lub...zle wskazania temp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 19:37:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 22:29:06
Posty: 46
Lokalizacja: Hrabstwo Klodzkie
Witam -kable moga naprawde duzo pomoc, zwlaszcza przy gazie. Pytanie ktory rocznik autka (silnik abc). Polecam kable BERU jakosc orginalu a moze lepiej :) a dwa typy w zaleznosci od rocznika za 346zl kpl lub 238zl. pozdrawiam

_________________
Power TDI i nie ma mocnych...

Nowe części - rewelacyjne ceny dla klubowiczow.gg 5592831


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 07:48:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Te kable za 170zł nie wytrzymały mi 1 roku, więc nie plecam.
Co do dławienia to sprawdz czyjniki spalania stukowego, czujnik temperatury, sondy lambda, czujnik położenia przepustnicy.
Szczelność dolotu raczej eliminuje bo auto nie trzymałoby wolnych obrotów i wogóle kiepsko by jechało.
Aha i jak pojedziesz na VAGa założe się że nic ci nie wywali. Tematów o przerywaniu V6 było sporo. Ja ten temat przerabiałem rok i się w końcu uporałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 19:56:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
Mysle ze powinienes posprawdzac na poczatku te wszystkie punktu ktore wymienili koledzy, u mnie bylo podobnie tylko ze caly czas przy tych obrotach brakowalo kopa okazalo sie ze przestawiony mam rozrzad. Co do przewodow to wstawilem beru 320pln wszystko jest na nich ok. czy cieplo czy wilgotno nie mam problemow. Podobno beru idzie w oryginale :peace:

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: