.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 13:59:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 15:42:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli podaje paliwo tzn ze wszystkie czujniki polozenia wału i walka rozrzadu sa sprawne!!!

dla mnie to i tak wyglada na driver cewek, podmien od kogos ze sprawnym.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 16:23:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Lukasik driver cewek mam wymieniony i dziala w innym aucie bez problemu.... a paliwo jest podawane nawet jak te czujniki są odpiete. Obejzyj dokładnie te zdjęcia i napisz co o tym sądzisz....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 17:14:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w starym silniku mialem jeden z tych czujnikow tak jakby wgięty, czasem przestawal działać szczególnie jak silnik sie rozgrzał, wtedy zaplon sie wyłączał i obrotomierz do 0 spadał.

jeden z tych czujnikow jest do zczytywania dokladnego polozenia wału, czyta ząbki od rozrusznika 114 chyba. a drugi czujnik zczytuje 1 impuls na obrót, po tym impulsie wie ze zaraz bedzie na 1szym cylindrze.

w sumie troche dziwne, ze podaje ci paliwo :/ bo wtryskiwacze dzialają w pewnej sekwencji, podobnie jak iskry, ECU musi dokładnie wiedzieć kiedy to ma nastąpić, właśnie na podstawie tych czujników.

ale to mozna sprawdzić vagiem. a jak nie to oscyloskopem mozna sie podpiąc pod te czujniki tez powinny być impulsy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 26.sty.2006 17:18:09 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 17:17:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
no właśnie za holender nie moge sie połączyć vagiem w żadnej kofiguracji i żadnym interfejsem i cały czas myśle że to własnie ECU. Ile mogą kosztować te czujniki??

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 17:34:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w etce podają ze 500zeta za taki czujnik :/ . w sumie w moim starym silniku siedzą dwa takie jeden dobry i drugi walniety, jak chesz sprawdzić to ci podesle jak to, to odeslesz kratke kratke piwka :) odezwij sie na priva jak cos.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 16:36:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
A więc tak.Udało mi sie namówić znajomego żeby pożyczył mi kompa.Podłączyłem wszystko ładnie pięknie i dalej lipa no.... Nie ma tej cholernej iskry.Wszystko jest juz sprawdzone a iskry jak brak ak brak...ręce mi już opadły do kostek i chodze jak małpa teraz i drapie sie po głowie bo jak wszystko działa to czemu nie ma tej iskry.....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 07:37:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 08:05:42
Posty: 108
Lokalizacja: Olsztyn
sprawdzales za cewka czy jest iskra czy za aparatem zap? bo musisz po kolei elementy wykluczac od swiec nie ma to idziesz aparat zaplonowy itd bo te objawy co masz to najczesciej jest cewka-aparat zap. ewetualnie pol. elektryczne...skoro mowisz ze komp ok to znaczy ze cos po drodze przeoczyles na spokojnie zacznij od poczatku ..powodzenia :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 10:18:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Kilka dni temu mialem to samo.Wiekszosc stawiala na ten modul 3 pinowy z jednaj i 4 pinowy z drugiej.Kupilem go wiec (270zl) a tu nic.Co sie okazalo??Awaria immobilajzera.Poprzedni wlasciciel sobie taki zalozyl a ten teraz sie zepsul w taki dziwny sposob ze rozrusznik krecil ale iskry za cholere.

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 10:46:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Vega1 mam nadzieje ze zwróciłeś moduł i oddali Ci kase ba straszne pieniądze zabuliłeś.Ja na szrocie dałem 40 zł za sprawny i zresztą wygląda jak nówka no ale nieważne. Gdzie miałeś ten immo zamontowany?? Ja właśnie nie moge sie doszukać czy mam czy nie ale po przekręceniu kluczyka nie pali mi sie żadna kontrolka. Jedynie 'brake lights" no ale wiadomo ze to nie immo. Z tego co pamiętam jak jeżdziłem to po przekręceniu kluczyka chyba palą się kontrolki od aku i abs?? czyż nie?? Napisz jak jest u Ciebie i jak ewentualnie dobrać sie do immo!!!

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 19:45:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 20:40:33
Posty: 78
Lokalizacja: Warmia/Mazury
Witam,ja zabardzo niejestem w temacie!? Ale chyba z toba pisalem o tych przewoach podcisnieniowych do gaznika,przeslales mi rysunek.Bym byl bardzo wdzieczny za przeslanie mi opisu.Pisales ze masz tam dla mnie jakies jeszcze szczegoly??Niemam Twego e-mejla,a wiadomosci niewiem czy dochodza do ciebie!
Pozdrawiam raz jeszcze!!!
Audi B3 1.8B+LPG 90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 21:33:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jest jeszcze jedna opcja - sprawdź bezpieczniki :D Wiem, że to bardzo laickie, ale czasem się zapomina o takich drobiazgach... Skoro się nie możesz połączyć z kompem, nie masz iskry i ogólnie nic się nie dzieje to wiele wskazywałoby na brak zasilania komputera... Sprawdź ten trop ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 21:46:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Hm... korki sprawdziłem i wszystkie połączenia czujników i innych pierdół które wchodzą do kompa. Wydaje mi sie ze jakby komputer nie miał zasilania to by nie załączał pompy i nie byłoby napięcia na wtyczce do halla a wszystko jest....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 22:29:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ciezko tak na odleglosc znalezc przyczyne. Moja propozycja w tej chwili to znalezc dobrego elektryka ktory ma schemat instalacji i niech patrzy po kolei czy dochodzą wszystkie napiecia i masy(!) (gdzies są popiete do silnika, moze sie poluzowało) do komputera. Czy jest dojscie lini do komunikacji.

To ze nie mozna sie skomunikowac duzo podpowiada.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 23:02:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Hm... Studiuje elektronike i mam dokładne schematy i wszystko według schematów sie zgadza w 100%. Może nie moge sie skomunikować z autem bo mam windows XP?? postawiłem już sobie 98 na laptopie i jak tylko wstane ide sprawdzać. Może sie uda a jak nie to walne sobie setke kwasu z akumulatora bo jak niunia nieżyje to po co ja jej jestem....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 23:26:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie obraź się, ale taki elektronik ma pewnie spore doświadczenie w przeciwieństwie do Ciebie (tak się domyślam). Szukałem tych programów - nigdzie ich nie mogę znaleźć :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 06:55:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nie ma bata, musi sie skomunikować. nawet jak wezmiesz ECU do domu, podłączysz napięcie z zasilacza czy akumulatora i podlaczysz sie w linie komunikacyjne powinno zagadać.

poszukaj problemu z kabelkami.

P.S. czy mogłeś sie skomunikowac z komputerem kolegi po wstawieniu do twojej bryczki? oraz czy mogles sie skomunikowac z komputerem w bryczce kolegi?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 10:54:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
a więc tak.Udało mi sie połaczyć z ecu innm laptopem bo mój fisiował(chyba za szybki). Vag-com sprawdził wszystko i podał dane sterowników i producenta i inne pierdoły a błędów zero.... Jak odłączyłem czujniki wału i obrotów i przepływke(w celu sprawdzenia) to pokazał błędy co rzecz jasna zgadzało by sie. A iskry dalej brak... No szlag mnie trafia juz.... Jakie kontrolki powinny sie zapalić po przekręceniu kluczyka??

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: