Itomek za duża się nie dowiedziałeś, ale myśle że już wiesz. Wydaje mi się że zegary i czyjniki są takie same we wszystkich modelach.
Ja w tym samym modelu tez chcę założyć dodatkowe zegary, dużo przeczytałem ale nie doczytałem się, czy w modelu ABT są zaślepki na czujniki, jeżeli tak to czy w tym samym miejcsu co np w NG. A może nie ma i zostają trójniki.
Wszędzie piszą, że proste jest podłączenie zasilania i ładowania pod bezpiecznik 12 i 14 ale jak to zrobić, przeciąc kable i zmostkować? Czy to zrobić od dołu puszki z bezpiecznikami po uprzednim odkręceniu jej i wyciągnięciu do góry.
Którędy najlepiej wyprowadzić dodatkowe dwa przewodu od zegarów do komory silnika do czujników.
Kurcze nie kopałem w elektryce i jestem trochę zielony w tym temacie, a chce to zrobić sam.
Dlatego tak szczegołowo pytam.
