Witam potrzebuję jakiejś informacji najlepiej zdięcia gdzie jest zawór wolnych obrotów w B3 1990 2,0 . Mam problemy z uruchamianiem auta kable ,świece, kopułka i palec wymienione. Podejrzewam ze czyszczenie tego zaworu cos pomoze bo przegladalem inne posty i to może być to ale zobaczymy. Nie wymieniałem jeszcze filtru paliwa ale to na później.
A tak na marginesie to przyczyn może być wiele bo nawet na nowym akumulatorze nie moglem porządnie zakręcić przy -26, olej nie wymieniany przez 20000km gęsty jak masło, jak na pych się odpali to extra chodzi silniczek, czeka mnie jeszcze robota rozrusznika bo nie zawsze łapie nawet w trakcie kręcenia się rozłącza i słychać jak tylko pracuje sam rozrusznik, podobno jeszcze dojdzie wymiana czujnika temp. płynu chł. bo jego pomiar podobno steruje rozruchem.
Ogólnie wygląda to tak, kręce rozrusznikiem i nie może odpalić czasami słychać jak coś próbuje zaskoczyć ale to niewiele i dalej kręcenie. Gdy temperatura jest bliższa 0 st. to w końcu uda mi się odpalić ale długo trzeba kręcić. Przy tych temperaturach nie ma szans tylko i wyłącznie na pych i to po jakichś 2 km holowania. Pozatym przy dodawaniu gazu gaśnie gdy nie jest dostatecznie rozgrzany.
Pozdrawiam no i prosiłbym o jakieś wskazówki w jakiej kolejności to wszystko posprawdzać (zapłon sprawny) no a jak komuś nie będzie się chciało pisać to przynajmniej zdięcie z tym zaworem od wolnych obrotów.
Pozdrawiam Uff ale się napisało
