.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:29:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 17:42:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 14:31:29
Posty: 95
Lokalizacja: Zielonka k.W-wy
Choć robiłem u dobrego majstra wymianę zawieszenia - nie przyglądałem się z bliska końcówkom, ale tak z daleka przegub jak przegub. i tutaj mogę ew. zaoponować co do przyczyn i skutków, o których piszecie wcześniej. Otóż z mojego doświadczenia wynika że wciskanie smaru od góry (robiłem to 20 lat temu mieszaniną Łt-4 i NRD-owskiego preparatu z dwusiarczkiem molibdenu) powoduje wypieranie wody z końcówki, co przede wszystkim uniemożliwia korozję sprężyny dociskającej górną panewkę końcówki. Póki sprężyna trzyma, o luzach raczej nie ma co gadać. Kiedy puści końcówka nadaje się do wyrzucenia. Oczywiście warto zwracać uwagę na stan gumowej osłony uszczelniającej. Sposób jest skuteczny, ale wymaga: po pierwsze przygotowania końcówki do smarowania (wkręcałem kalamitkę w blachę zaślepiającą końcówkę); po wtóre wyciśnięcia sworznia na czas każdego smarowania, aby nie spowodować pękania gumowej osłony, a nadmiar smaru mógł się spod niej swobodnie wydostać; po trzecie SYSTEMATYCZNOŚCI i jeszcze raz, a może przede wszystkim SYSTEMATYCZNOŚCI. Na koniec, uwzgledniając lepszą jakość części do Niuń niż w podanym przeze mnie przykładzie - przeliczcie sami czy i co warto robić?!
Pozdrawiam.

_________________
Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.

Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2006 08:05:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Uzylem lacznikow stabilizatora firmy MOOG do tylu w B4 2.8 quattro i przezyly ponad 40 tkm bez stukania na obnizonej zawieszce i 16" felgach....jednak do kupety zapodam na wiosne wszystko lemfordera bo nie lubie testow na wlasnym aucie.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2006 09:05:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no jeżeli mi teraz skrzypi wahacz górny z tyłu po jakichś max 15kkm
to nie mam wielu alternatyw bo włoszczyzna po znizkach kosztowała
180pln a oryginał to jakies 500-600

może jeszcze sie okazać że to łącznik stabilizatora ale mała szansa...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: