.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 09:24:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi s4 avant 2,7 biturbo - proszę o opinie
PostNapisane: 09.mar.2006 20:49:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sty.2005 21:04:26
Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Chodżi mi przedewszystkim o informacje o serwisowaniu tego silnika , awaryjności , chodzi mi dokładnie o to czy mam się obawiać jakiś nieprzyjemności związanych z tym autem.

_________________
Audi S4 2,7 BiT AVANT



debnopodhale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2006 21:30:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=30959


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 17:08:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 08:34:10
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
od roku mam s4 2.7. Auto jest kul, podaję 3 wady, które możesz wziąć pod uwagę:

1. Spalanie średnie 18l/100 na Pb98.
2. Zrobiłem nim 10k km, z 93kkm na 103, włożyłem ponad 20k PLN w międzyczasie na serwis, tuning (mniej niż 3k), wymiany exploatacyjne, pierdoły.
3. Ma 298hp. 203konna Honda Civic zostawia mnie o ok. 5 długości na przyspieszaniu w zakresie 70-170km/h.

Aha, to może nie minus, ale też do wzięcia pod uwagę. Zostałem lekko uderzony w bok za tylnym kołem (szyby całe), drugie tylne koło wskoczyło na krawężnik (opona przeżyła). PZU + ASO tańcowali nad autem 2,5 miesiąca, PZU wybecelowało na tą naprawę 30k PLN.

_________________
pozdrawiam
Owko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 19:18:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sty.2005 21:04:26
Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
owko napisał(a):
od roku mam s4 2.7. Auto jest kul, podaję 3 wady, które możesz wziąć pod uwagę:

1. Spalanie średnie 18l/100 na Pb98.
2. Zrobiłem nim 10k km, z 93kkm na 103, włożyłem ponad 20k PLN w międzyczasie na serwis, tuning (mniej niż 3k), wymiany exploatacyjne, pierdoły.
3. Ma 298hp. 203konna Honda Civic zostawia mnie o ok. 5 długości na przyspieszaniu w zakresie 70-170km/h.

Aha, to może nie minus, ale też do wzięcia pod uwagę. Zostałem lekko uderzony w bok za tylnym kołem (szyby całe), drugie tylne koło wskoczyło na krawężnik (opona przeżyła). PZU + ASO tańcowali nad autem 2,5 miesiąca, PZU wybecelowało na tą naprawę 30k PLN.


Serwis robiłeś w ASO ??

Dzięki za odpowiedź

_________________
Audi S4 2,7 BiT AVANT



debnopodhale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 19:29:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
co do kosztow to nasuwa sie pytanie w jakim stanie ja kupiles a co do hondy to cos mi tu zupelnie nie gra.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 19:39:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a jednak. Honda chodzi jak zła :)

A kupiona była w bardzo dobrym stanie, sam ją po zakupie oglądałem, była hamowana , na 265 KM czyli seria.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 19:44:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sty.2005 21:04:26
Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Jednak 20 tys zł wydaje mi sie cos duzo jak na 10 tys kilometrow przejechanych

_________________
Audi S4 2,7 BiT AVANT



debnopodhale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 19:58:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
owko, mozesz podacz szczególy serwisu :?: , mam na mysli czesci i koszta :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 20:22:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
owko napisał(a):
2. Zrobiłem nim 10k km, z 93kkm na 103, włożyłem ponad 20k PLN w międzyczasie na serwis, tuning (mniej niż 3k), wymiany exploatacyjne, pierdoły.


Rany Boskie, strasznie duzo cos...
Mozesz napisac mniej wiecej co, gdzie i za ile zrobiłes? Skoro autko bylo w stanie bezproblemowym jak pisal Leo, to co było az tak drogie?

Atal-star napisał(a):
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=30959


Mysle ze nie chodziło o cos takiego... :>

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 20:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 08:34:10
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
jadę z pamięci, zresztą trochę nałuzgany już jestem

2400 komplet letnich opon
4500 ubezpieczenie (60% zniżki)
7500 pierwsza wizyta w VTG (w tym czip, wymiana rozrządu, uzywany tłumik końcowy oryginalny)
1600 komplet zimowych gum
1800 wymiana 4 klocków i przetaczanie tarcz
1500 wymiana jakichśtam wahaczy górnych, czy dolnych w przednich kółkach, nie wiem dokładnie
1200 druga wizyta w VTG - wymiana przepływki i jakiejś rurki w dolocie, przez którą turbinki nie ładowały takiego ciśnienia jak miały.

Też mi coś nie gra z tą Hondą :zly: . To po prostu smutne, że 300konne królewskie S4 dostaje koszmarne baty od Civika. Moje S4 prowadził Leo, w Hondzie byliśmy we dwóch z Wojtrekiem.

Auto przed zakupem oglądał m.in Leo i określił jako stan bardzo dobry, bezpośrednio po zakupie oglądał go gs (www.vtg.pl), który stwierdził, że nie zdarza mu się oglądać eSek w tak doskonałym stanie.

_________________
pozdrawiam
Owko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 21:01:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
1800 za 4 klocki i przetoczenie tarcz??
co to za klocki jesli oryginalne przednie do prosiaczka turbo kosztuja ok. 150 euro.
7500 za czipa rozrzad i uzywke tlumik?? poza tym co to za czip jesli zazwyczaj w s4 czip daje 320 KM.
dziwne te ceny, naprawde.
co do hondy to macie wiecej info?
kumpel ma civica coupe uturbione na ok 250 KM i jesli chodzi o elastycznosc to nie ma szans. wiec dziwi mnie to, ze w Waszym przypadku jest inaczej.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 21:02:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
owko, dzieki za kosztorys :D , takie koszty nie przerazaja wlasciciela, kazdy z nas musi ubezpieczyc woz , a jak trzeba kupic komplet opon :peace: nikt tez nie pytal o tuning ale o zwykla eksploatacje :) dzieki za info

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 21:30:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Czyli z tego co widze to raczej w normie- nic kosmicznego jesli chodzi o eksploatacje. Dzieki za info bo juz sie przerazilem ze tam jakies straszne kwiatki pochowane.

Widze ze towarzystwo Leo nie sluzy portfelowi wlasciciela S4 :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 21:37:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Wygląda na to Boluś że musisz kupić i sam sie przekonać o kosztach, bo w takie zabawki to mało kto sie bawi :P

p.s nie widze co ma być specjalnego w kosztach zwykłego V6 na suszarkach - laaaaać i jeeechać :peace:

wszędzie te Marciny :-D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 21:51:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
koszty zaleza jeszcze od warsztatu ktory to robi i od częsci. Jak ktos serwisuje autko w ASO i tylko oryginalne części to cena pewnie x2. Te 7500 przy 1 wizycie to dla mnie sporo za duzo... Jakby nie patrzył S4 to juz droga zabawka. Kupić to kupić ale utrzymać to inna bajka...


Ostatnio edytowano 10.mar.2006 21:53:23 przez A4VTG, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 21:52:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
honda:

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=24374

jechałem hondą i to zapina niemiłosiernie. no i te 500 kg różnicy wagi w serii...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 22:06:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 08:34:10
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
s2power napisał(a):
1800 za 4 klocki i przetoczenie tarcz??
co to za klocki jesli oryginalne przednie do prosiaczka turbo kosztuja ok. 150 euro.
7500 za czipa rozrzad i uzywke tlumik?? poza tym co to za czip jesli zazwyczaj w s4 czip daje 320 KM.
dziwne te ceny, naprawde.
co do hondy to macie wiecej info?
kumpel ma civica coupe uturbione na ok 250 KM i jesli chodzi o elastycznosc to nie ma szans. wiec dziwi mnie to, ze w Waszym przypadku jest inaczej.


zajebisty komentarz :diabel:
1800 dużo za klocki. Super, podaj KONKRET jak to zrobić taniej.
chip w s4 daje ZAZWYCZAJ 320koni. Dalej, wrzuć z 5 wykresów sczipowanych eSek na 320 koni. Dalej.
Hmm... czy mamy coś więcej o tej hondzie... no w sumie przyjaźnię się z jej właścicielem jakieś... 10lat i prowadziłem tą hondę, jak jeszcze była mamy, a Wojtrek nie miał prawa jazdy. Mamy coś więcej info zatem, 14.3 na 1/4, 13,4 do 160km/h, co byś jeszcze chciał?

civic coupe na 250koni i... jasne. Jeśli masz auto, które waży 1640kg (jak moje) i ma napęd na obie osie i masakruje na elastyczności 250konną, lżejszą o pół tony ośkę, to... nie widzę problemu, jeśli takie auto ma CONAJMNIEJ 500koni. Jeśli zaś Ty uważasz, że 300konne AWD miałoby co szukać z taką hondą, jaką opisałeś, to poczucie humoru nas zdecydowanie dzieli i - if I were you - takich dowcipów nie ośmielałbym się zapodawać na forum (no może w wątku z dowcipami), na którym część userów ma pewne pojęcie o temacie.

Założyciela wątku namawiam na jedno.
Posiadam S4 2.7biturbo, powyższe koszty opisałem zgodnie z prawdą i robiłem auto w VTG. Jak do tej pory spotkałem się z kontrą ludzi, którzy S4 nie mają, za to lepiej ode mnie znają się na kosztach utrzymania takiego auta.
Wybierz rozsądnie. s2power nie zrefunduje Ci kosztów, jeśli oszacuje je połowę niżej niż faktycznie wyjdą, no... być może podpowie Ci za ile można znaleźć klocki do Calibry, albo do Subaru, albo do porsche turbo. BTW: nie wiem, czy się nie przesłyszałem, ale chyba gs mówił, że w moim aucie mam 4 klocki z przodu (2 na koło). Ale może to sobie wymyśliłem, nie znam się.

_________________
pozdrawiam
Owko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 04:24:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
W każdym aucie są po dwa klocki na koło - klocek zewnętrzny i wewnętrzny. :)

Ja do A4 dałem 750 pln za komplet klocków EBC Green. Do S4 pewnie są droższe, więc to 1800 pln za klocki i przetoczenie tarcz jest w miarę realistyczne, IMO.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 09:10:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
quattro PETE napisał(a):
W każdym aucie są po dwa klocki na koło - klocek zewnętrzny i wewnętrzny. :)

ja mam 4 klocki na kolo ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2006 09:45:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
owko,2 pytania:
1. ile dales za klocki i czy mowa o komplecie na jedna os? bo np EBC czerwone kosztuja ok 800 zl na os przednia.
2. jaki w takim razie Ty masz czas na cwiartke skoro honda przy 14,3 Cie tak strasznie loi?

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: