Jestem SZCZESLIWYM posiadaczem A4 1.8 20V (bez turbo) i tak :
1. Wiadomo demonem szybkosci nie jest jednak do jazdy na codzien jest idealne, dol ma troszke za slaby jednak na trasie idzie bardzo dobrze maksymalny moment to 168Nm przy 3500obr co przy wyprzedzaniu czworka piatka ciagnie dosc ladnie, radzi sobie...
2. Jak wyglada na tle innych samochodow hmm biorac pod uwage ten wlasnie segment, nie widze nic innego... wczesniej jezdzilem e-36 z 95r i szczerze BMW to dobry wozek nie mam zadnych zastrzezen... ale teraz wiem ze sa samochody BMW i jest AUDI
3. Z zagazowaniem nie ma problemow, to nie silnik ECO opla gdzie w gre wchodzi tylko sekwencja achh te zawile kolektory%-) Zamontowalem instalacje II generacji, zadnych problemow, zadnych wystrzalow...
4. Spalanie LPG oscyluje na granicy 10-12L/100km w cyklu mieszanym, nie wiem czy potrafi spalic mniej nie testowalem, nie jezdze oszczednie, na baku 40L zalanym do pelna robie jakies 220-230km, co do spalania PB to ech no nie oszukujmy sie silnik oszczedny nie jest w koncu to 20V 5 zaworow na cylinder z czego 3 ssace

Ogolnie podsumowujac musialem zmienic samochod wlasnie ze wzgledow ekonomicznych, beEmą nie moglem juz jezdzic bo wyczyszczala moj portfel a ze jezdze duzo to w gre wchodzil samochod z mozliwoscia taniej przerobki na instalacje II generacji, zdecydowalem sie wlasnie na A4 i szczerze powiem nie wymienie jej na nic innego...
dopoki nie zmieni sie moj stan materialny
Jesli moge dodac cos od siebie to szukaj z fotelami od quattro (kubelki) niebo a ziemia w porownaniu z seria... poza tym przyda Ci sie tez climatronic

masz moje blogoslawienstwo
