.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 19:08:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ACE] silnik ACE + turbosprężarka???
PostNapisane: 01.maja.2006 12:23:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 16:43:50
Posty: 57
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi: A8 D2
Witam,

co sądzicie o takim zestawie
http://www.allegro.pl/item101075573_zes ... f_35_.html

warto zaryzykować i go zainstalować :?:
troche tanio pewnie turbina do regeneracji
Jakie osiągi można uzyskać po takiej przeróbce :?:

_________________
...AUDI...A8 D2...4.2...AKG.. JEST:)
Mercedes w210 2.7 - jeszcze jest
...AUDI...80...B4...QUATTRO...16V.DOHC...COMPETITION...1994 - BYŁO :(

GG: 6898457


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 12:53:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
no niezle niezle... turbo+ intercooler to z jakies 50 koni jak nic ,juz nie wspomne o momencie obrotowym i elastycznosci. A spalanie 15l/100 to zapomnij 20 to minimum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 13:19:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 16:43:50
Posty: 57
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi: A8 D2
no ok, ale jak ja mam gaz to da się to jakoś zamontować?

_________________
...AUDI...A8 D2...4.2...AKG.. JEST:)
Mercedes w210 2.7 - jeszcze jest
...AUDI...80...B4...QUATTRO...16V.DOHC...COMPETITION...1994 - BYŁO :(

GG: 6898457


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 18:27:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
Z tego co się orientuję to koleś który to sprzedaje też maiał gaz i to napewno nie była III generacja :diabel: Pewnie nie działało tak jak się tego spodziewał i dlatego sprzedaje. Straszna musiała być to rzeźba:)

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 23:47:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
musi być wypas zestaw skoro kolo sprzedaje calosc w cenie turbiny.

moze wlasnie dlatego wylądowało to ogłoszenie u nas na hp w wątku "FUN"?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 17:17:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
troche przyduze turbo jak na 'soft turbo'

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 17:45:07 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
licz sie z tym ze wurca z tego nie zrobisz.. zakladajac ze to co kolo sprzedaje jest sprawne to to jest jakies 20%-30% wszystkich kosztow ktore trzeba wlozyc w auto. oczywiscie mozna drutowac i wyjdzie taniej ale rozpadnie sie wszystko po 5000 km i bedziesz mial najdrozsza zabawe w swoim zyciu ...

na poczatek odprezenie silnika
pozniej i tu najwiecej bedzie problemow , wysterowanie silnika . oczywiscie na starym osprzecie tego nie zrobisz ... przynajmniej z 2 powodow
tam siedzi mechaniczny wtrysk
nie ma nic co sterowaloby paliwem i zaplonem wzgledem podcisnienia a pozniej cisnienia

czyli w gre wchoddzi albo profesjonalnie wywalenie calego osprzetu silnika i wstawienie od poczatku nowej elektroniki
a po druciarsku wstawienie osprzetu z jakiejs 5ciocylindrowej 2.2T 10V

osobiscie uwazam to za akademicka zabawe bo kasy naq to pojdzie mnostwo zeby zrobic z tego w miare bezawaryjny projekt a nikt logiczny tyle nie wlozy w stare pudlo tymbardziej ze piszesz ze jezdzisz na gazie :):
osobiscie zamiast pompowac kase w czarna dziure zainteresowalbym sie wstawieniem tam 1.8T . wyjdzie duzo taniej i bedzie jezdzilo bezproblemowo bo w B4 byly silniki 1.8 20V wkladane seryjnie wiec i mozliwosc dopasowania mocowan jest. tak czy inaczej z akademickiego punku widzenia czemu nie , z logicznego i ekonomicznego nieporozumienie a jezeli juz to 1.8T jest kompromisem o niebo lepszym

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 10:16:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 16:43:50
Posty: 57
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi: A8 D2
dzięki hans, Ty to potrafisz rozwiać wszelkie wątpliwości :) a tak przy okazji jakie osiągi ma 1.8T

_________________
...AUDI...A8 D2...4.2...AKG.. JEST:)
Mercedes w210 2.7 - jeszcze jest
...AUDI...80...B4...QUATTRO...16V.DOHC...COMPETITION...1994 - BYŁO :(

GG: 6898457


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 16:37:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
Panowie zazwyczaj montaż turba (soft turba) daje możliwości wyciągnięcia z silnika 100koni z jednego litra nie obciążając zbyt mocno silnika
(co innego sprzęgło i takie tam)
Trzeba pamiętać o zastosowaniu innego oleju innych świec przewodów filtrów i można by trochę wymieniać!
Co do spalania to przy nie zmienionym trybie jazdy spalanie nie powinno się zwiększyć jednak jeżeli będziesz dawał do odcięcia paliwa to jakieś 15-20% procent musisz liczyć!
Nie chce tutaj robic żadnej reklamy ale podam numer do gościa który pod warszawą montuje profesjonalnie soft turbo do prawie każdego samochodu!
Cały komplet to około 7 tyś złotych (silniki 4 cylindrowe)wraz z robicizną i strojeniem kompa(wstawiasz na dzień i niczym się nie przejmując wyjeżdzasz 200 konna bryką)
0-604-400-134
kto chce niech pogada z nim naprawde konkretny człowiek i wie jak się za to zabrać!
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 17:44:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
PawelBog napisał(a):
Panowie zazwyczaj montaż turba (soft turba) daje możliwości wyciągnięcia z silnika 100koni z jednego litra nie obciążając zbyt mocno silnika
[...]
Cały komplet to około 7 tyś złotych (silniki 4 cylindrowe)wraz z robicizną i strojeniem kompa(wstawiasz na dzień i niczym się nie przejmując wyjeżdzasz 200 konna bryką)


Kolego PawelBog, wydaje mi się, że hans już ładnie nakreślił problem założenia turbo do silnika atmosferycznego, w dodatku z mechanicznym wtryskiem. Poza tym z tym jednym dniem roboty to już przesadziłeś mocno. :D Po takiej ingerencji w silnik przejmować się musisz wszystkim, a już filtry i oleje to wówczas najmniejszy problem. :D

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: