.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 19:08:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tuning Audi 90 2.3 quattro 10v (136ps)
PostNapisane: 05.maja.2006 09:07:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2006 09:01:03
Posty: 4
Mam pytanie.
Chciałbym podnieść moc w swoim audi 2.3 10v ale niestety jestem jeszcze młody i nie wiem jak to zrobić. może ktoś z was mi podpowie.
A i interesuję się jeszcze turbiną ale taka dołanczaną (na pasku chyba), jest coś takiego możliwe ??
Dzięki z góry
Pozdrawiam :)

_________________
RoZnEr ,,AUDI 100 2.8"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 09:30:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
to lepiej kup silnik 2.2 T bedziesz mial wiecej koni i taniej Cie to wyjdzie.
poszukaj na forum.
pewnie Ci chodzi o turbo mechaniczne, takiej jak bylo w vw G60. Ciezki temat, ale wszystko da sie zrobic kwestia kasy.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 10:47:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
najpierw doprowadź autko do serii
jeśli już jest seria to odchudź trochę auto najtańszy sposób na uzyskanie "dodatkowych koni"
generalnie w 10V wolnossącym to ciężko podnosić tam moc bo włożysz sporo kasy a efekty będą małozadawalające

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 12:00:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
napisz cos wiecej o swoim autku. Na poczatek, czy masz instalacje gazową?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 14:11:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
No tez mi sie wydaje ze lepiej zmienic silnik na 2.2T bo o tuningu NG to jeszcze nie slyszalem. Tylko ze pewnie ciezko cos takiego utrafic zeby nie bylo zajezdzone i jeszcze z osprzetem.
A wydaje mi sie ze chyba mozna by zapodac 2.8AAH albo cos takiego bo powinno sie zmiescic. Byloby milo bo duzo tego i dosc tanie. Moze ktos juz robil cos takiego?? Tylko w tym miejscu zastanawiam sie nad tym czy lepiej nie poszukac B4 2.8. Albo lepiej poszukaj jakiegos silnika od V8 wyrzuc tapicerke i co sie da-satysfakcja murowana :peace:

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 20:37:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Rozner daj sobie spokój z tą zamiana silnika, tym bardziej jeśli się nie znasz na mechanice. Same kupno silnika to jedno, a cały osprzęt do niego + przygotowanie całej mechaniki i elektryki auta pod to wszystko + późniejsze ciagłe problemy to jest masakra. Do tego wszystko Cię będzie wychodziło 2 razy drożej, bo przecież trzeba opłacic ludzi, którzy będą to robili.

Mi również brakuje nieco mocy w moim NG. Kiedyś poważnie się tym zainteresowałem i dowiedziałem się, że można zrobić tunning mechaniczny typu sportowy wałek, odelżone koło zamachowe, kolektor, zmiana wydechu itd. Koszty nie są jakieś horrendalnie wysokie, ale czy ja wiem czy warto inwestować w coś tak mało rozwojewego jak NG...

Według mnie lepiej już kupić auto z silnikiem 2.8, tam są większe możliwości ewentualnego tunningu, bo już na dzień dobry są 174 KM i 250 Nm. Jeśli komuś to nie wystarczy to pozostaje już tylko 2.2T w tych rocznikach.

Nie powiedziałeś nic na temat swojego auta. W miarę możliwości założenie węższych opon, lżejszych felg, wywalenie ewentualnego gazu, sprzętu grajacego typu skrzynie, tuby, wzmacniacze, doprowadzenie silnika do stanu możliwie optymalnego, lanie dobrej benzyny na sprawdzonych stacjach typu V-Power, Ultimate to pomysł tańszy, bezpieczniejszy i mniej pracochłonny, a efekty pojawią się na bank. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 20:59:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Combi, koles nigdy nie zrobi z tego wozka dragstera, wiec szerokie laczki, ladne felgi i dobry sprzet grajacy, to jedyna radosc jaka sobie moze sprawic (przepraszam wszystkich posiadaczy NG, NF i AAR, ale to prawda :zly: )

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 20:38:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
No dragster to może i z NG nie jest, ale całkiem dużo potrafi, jak na taką konstrukcję leciwą że tak też się wyrażę. Ale słuszne jest stwierdzenie, że najlepszy tuning NG to sprzedać NG i kupić coś mocniejszego - z tego co się orientuję to pięciocylindrowe silniki z turbiną miały do 300KM - więc może warto za takim się rozejrzeć. A V8 to pod maskę B3/B4 chyba jednak się nie zmieści, chociaż kto wie...

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2006 22:02:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Ja tylko dodam od siebie że tez bede brał sie za silniczek nie w moim NG nie wiem ile to bedzie kosztowało i czy warto ale albo bedzie swap albo ten co mam pójdzei do rezanka. O wszystkim bede informował.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2006 06:54:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
foxbat napisał(a):
No dragster to może i z NG nie jest, ale całkiem dużo potrafi, jak na taką konstrukcję leciwą że tak też się wyrażę. Ale słuszne jest stwierdzenie, że najlepszy tuning NG to sprzedać NG i kupić coś mocniejszego - z tego co się orientuję to pięciocylindrowe silniki z turbiną miały do 300KM - więc może warto za takim się rozejrzeć. A V8 to pod maskę B3/B4 chyba jednak się nie zmieści, chociaż kto wie...

W amerykańskich wersjach A80\90 były V8 4.2 nawet brat miał taki w USA

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2006 07:13:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Ja tez mysle ze mozna tam upchać duży silnik. Tylko trzeba troche kombinacji

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2006 08:02:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
foxbat napisał(a):
No dragster to może i z NG nie jest, ale całkiem dużo potrafi, jak na taką konstrukcję leciwą że tak też się wyrażę. Ale słuszne jest stwierdzenie, że najlepszy tuning NG to sprzedać NG i kupić coś mocniejszego - z tego co się orientuję to pięciocylindrowe silniki z turbiną miały do 300KM - więc może warto za takim się rozejrzeć. A V8 to pod maskę B3/B4 chyba jednak się nie zmieści, chociaż kto wie...


zmieści się bo nawet gdzieś były fotki V8 w B4 nie pamiętam gdzie chyba na audi fun site de jakaś niemka zrobiła sobie swapa

quattros napisał(a):
W amerykańskich wersjach A80\90 były V8 4.2 nawet brat miał taki w USA
możesz poprzeć jakimiś dowodami swoją wypowiedź ??


a może zamiast Ng wsadzisz 7A też bardzo fajny silniczek

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2006 08:09:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
No nie wiem ale bede coś kombinował, narazie biore sie za odnowe lakieru w czerwcu, wraz z dorzutką skóry, a pózniej bede szukał czegoś mocniejszego pod maske.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: