.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 21:19:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Swap (2.2T zamiast gaźnikowego) - co trzeba wymienić ?
PostNapisane: 30.cze.2004 19:00:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Jak wynika z tytułu planuje małego swapa :)
Ale chciałem się zawczasu przygotować do tematu (kupując wszystko od razu wyjdzie taniej) i stąd to pytanie.
Co jeszcze oprócz silnika z osprzętem, skrzyni biegów i kompa będe musiał wymienić*/przerobić** ?
Wiem już, że na pewno:
- pompe hamulcową*;
- wiązke przewodów do kompa* (i odp. wpiąć w instalacje);
- dwururke z sondą lambda**;
- ...

Dla przejrzystości będe dopisywał, bo liczę na Wasze zaangażowanie.
Dodam jeszcze, że będzie to silnik o symbolu MC.
Z góry thx Wszystkim za pomoc :)

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 20:02:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ja proponuje odwiedzic strone

www.sjmautotechnik.com

i przestudiować madre rzeczy ktore sa tam napisane, znajdziesz odpowiedz na wszystkie pytania ktore zadales. dowiesz sie jak dziala silnik 2,2t (zarzadzanie, co gdzie i jak z ktorego czujnika i po co) sa tam tez zdjecia. Jeszcze raz goraco polecam, posiadaczom wszystkich 2,2t samochodow 200,5000,s4,s6.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 21:42:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Stronka przyda się do identyfikacji czujników, aczkolwiek silnik będzie kpl. z całym oprzyrządowaniem i okablowaniem...
Szczególnie opis pinów kompa, tylko jeszcze tylko schemat instalacji elektrycznej by się przydał i będe w domku.
A nawiasem mówiąc to angielskiego nigdy się nie uczyłem, więc wszystkich odpowiedzi tam nie znajde :/
Lukasik bardziej zależy mi na "grubszych sprawach" jak pompa hamulcowa, z którą mnie "oświeciłeś" - na "co gdzie i jak ?" przyjdzie czas po zakupie...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 10:55:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jakis predkosciomierz i obrotomierz elektroniczny by sie przydal :) Nawet sam moduł od predkościomierza (tabliczka z wbudowana od tylu elektroniką). Tam wystarczy podpiąć zasilanie +12v , mase i impulsy z czujnika ktory znajduje sie przy lewej polosce w skrzyni biegów. Obrotomierz zresztą podobnie, tez potrzebuje impulsow, tylko nie pamietam z ktorego czujnika to przechwytuje.
Autochecka chyba mozna sobie odpuścić :D, tylko lampki ktore pokaza brak plynu chlod, brak smarowania, ale to jak juz uruchomisz silnik to bedzie pikuś.

Wspomagania kierownicy jak nie masz, to mozna to zostawic w spokoju, bedzie prościej. przy pompie wspomagania ukl kierowniczego zrobi sie jakis obieg zamkniety, a wykorzysta tylko sekcje do wsp hamulcow. Do tego do hamulcow idzie jeszcze taka gruszka (akumulator cisnienia).

Sprzeglo jest wyciskane hydraulicznie. -> Moze sie przydać mocowanie z silownikami itp zestaw ham , gazu i sprzegla.

Proponuje poprzegladać zdjecia w ETCE tam sa WSZYSTKIE elementy.

Najlepiej jak sie wypowie ktos bardziej obcykany w temacie :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 12:08:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Obawiam sie ze Twoje dzialania sa pionierskie i dowiesz sie dopiero jak zaczniesz to robic ;)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: