jakis predkosciomierz i obrotomierz elektroniczny by sie przydal

Nawet sam moduł od predkościomierza (tabliczka z wbudowana od tylu elektroniką). Tam wystarczy podpiąć zasilanie +12v , mase i impulsy z czujnika ktory znajduje sie przy lewej polosce w skrzyni biegów. Obrotomierz zresztą podobnie, tez potrzebuje impulsow, tylko nie pamietam z ktorego czujnika to przechwytuje.
Autochecka chyba mozna sobie odpuścić

, tylko lampki ktore pokaza brak plynu chlod, brak smarowania, ale to jak juz uruchomisz silnik to bedzie pikuś.
Wspomagania kierownicy jak nie masz, to mozna to zostawic w spokoju, bedzie prościej. przy pompie wspomagania ukl kierowniczego zrobi sie jakis obieg zamkniety, a wykorzysta tylko sekcje do wsp hamulcow. Do tego do hamulcow idzie jeszcze taka gruszka (akumulator cisnienia).
Sprzeglo jest wyciskane hydraulicznie.

Moze sie przydać mocowanie z silownikami itp zestaw ham , gazu i sprzegla.
Proponuje poprzegladać zdjecia w ETCE tam sa WSZYSTKIE elementy.
Najlepiej jak sie wypowie ktos bardziej obcykany w temacie
