No to już wiem wszystko:
Maudi90 twierdzi, że
Cytuj:
jesli masz tam (na przepustnicy) jakies stylki to na twoje pytanie odpowiedzialem na poprzedniej stronie.
TPS - czujnik polozenia przepustnicy, realizowany albo na potenciometrze, albo na mikrostykach od pelnego obciazenia i puszczonego pedalu gazu, w instalacjach gazowych czesto wykozystywany tylko ten drugi sygnal do CUT OFF, nie dokladalem niegdy TPSa, ale w tej najprostrzej formie mysle ze mozna bez problemu, acha i istnienie TPSa nie zalezy od budy auta lecz od wtrysku jaki jest w tej budzie
Natomiast Lukasik twierdzi, że
Cytuj:
W wiekszosci audikowskich silnikow z wtryskiem mechanicznym są dwa mikroswitche. Jeden - idle switch - (wolnych obrotow) zalacza sie gdy przepustnica jest zamknieta i uruchamia program stabilizacji wolnych obrotow, drugi switch - full throttle lub wide open throttle WOT - (pelne otwarcie przepustnicy) powoduje lekkie wzbogacenie mieszanki i prawdopodobnie przyspiesza zaplony zeby samochod dostał "buta" . Nie spotkalem sie, zeby w ww silnikach byl montowany oryginalnie TPS , analogowy potencjometr ktory zmienia wartosc rezystancji w miare otwierania przepustnicy, taki jest montowany w nowszysch silnikach z wtryskiem elektronicznym benzyny.
A najlepsze jest to, że w moim samochodzie (Audi 100 z 1990r. silnik 2.0E RT) jest tylko JEDEN switch. No i dalej nie wiem, czy mogę zamontować instalację III generacji.
W związku z powyższym chyba kupię sobie Diesla
