Płynu chłodniczego w oleju nie ma na 100%. A propo tych fachowców to chyba nie zą tacy źli. Sprawdzali tym proszkiem (aż dwa razy) przy pomocy ultrafioletu. I NIC nie widać pod maską. Zostały rejony koło nagrzewnicy i parownika. A gdyby była uszkodzona nagrzewnica - miałem tak w poprzedniej audi - to chyba miałbym zaparowane szyby tym płynem chłodniczym - aczkolwiek kratki wentylacyjne są takie lekko tłustawe - co to może być? A jak to się dzieje że nagrzewnica chłodzi gdy się włącza klime (zamiast płynu idzie freon - to raczej niemożliwe) jak to się dzieje? Najpóźnie na wiosnę zaatakuję temat. Chciałbym wiedzieć więcej, aby ktoś mi kitu nie wciskał. Dzięki za sugestie i podpowiedzi... Jeszcze jedno - zaczęło się to gdy padł mi wyłącznik ogrzewania tylnej szyby. Wymieniłem na używkę, szyba działała ale na wiosnę włączam klimę i cienko chłodzi. W serwisie Audi powiedzieli że
włącznik ogrzewania tylnej szyby kosztuje
70 zł, ale gdy jest klima to
210zł - może tu Niemcy coś zrobili że musi być specjalny włącznik - wygląda tak samo a cena
trzy razy wyższa - pytanie dlaczegi i czym się różnią wyłączniki - może wyłącznik powoduje rozszczelnianie klimy (może jakiś obwód zamyka) nie wiem - pomocy
