.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 10:14:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wiatrak chłodnicy w 2.5 AAT,
PostNapisane: 14.lis.2004 20:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
ten mniejszy, bez visko, po prawej stronie siedząc za kierownicą, kręci mi się cały czas...
Nie szumi tak jak w upale w korku się włącza na full ale trochę słychać szum na tle pracy silnika.
Czy tak ma być.
Pzdr

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 21:08:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na pewno poczujesz jego załączenie szum musi być lecz jezeli jest głośniejszy jak silnik to pewnie masz chore łożyska (nie reperuj niech sie rozleci wtedy naprawisz) :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2004 23:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
:-)
NIE jest głośniejszy.
Jest tylko wychwytywalny przez moje ucho stojąc obok samochodu.
W kabinie nic nie słychać
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2004 00:04:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
U mnie raczej go czuć przez "tąpnięcie" obrotami - spory prądzik pobiera to śmigiełko...
Pozdro

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2004 00:06:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to jest wiatrak od klimy , chodzi caly czas jezeli pracuje klima a jezeli w upalny dzien auto postoi i sie nagrzeje komora silnika powyzej 102 st to tez sie zalacza

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 01:28:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
hmm...raczej nie włączam ostatnio klimy....:-)
A ten wiatrak się kręci. Nie za szybko ale się kręci.
Może coś źle mi podłączyli po składaniu auta po rozrządzie i zdejmowaniu czapki....
PS pieknie teraz śmiga
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 00:01:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
hans napisał(a):
to jest wiatrak od klimy , chodzi caly czas jezeli pracuje klima a jezeli w upalny dzien auto postoi i sie nagrzeje komora silnika powyzej 102 st to tez sie zalacza

Klima jest chyba na Wisco a na prąd tylko w razie :"W"

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 01:40:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:41:26
Posty: 396
Lokalizacja: Wrocław
U mnie też są 2 wentylatory i ten od klimy włancza sie samoistnie bardzo rzadko - i to on mi hałasuje.
Czy da sie w nim wymienić łożysko ??

_________________
B4 2.0E Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 11:58:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
kotrrin napisał(a):
hans napisał(a):
to jest wiatrak od klimy , chodzi caly czas jezeli pracuje klima a jezeli w upalny dzien auto postoi i sie nagrzeje komora silnika powyzej 102 st to tez sie zalacza

Klima jest chyba na Wisco a na prąd tylko w razie :"W"


niewydajemisie ... wiatrak klimy jest uzalezniony od tempearatury czynnika chlodzacego i predkosci pojazdu a glowny wentylator tylko od tempearatury silnika wiec wentylator od klimy musi byc elektryczny

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2004 23:52:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
hans napisał(a):
kotrrin napisał(a):
hans napisał(a):
to jest wiatrak od klimy , chodzi caly czas jezeli pracuje klima a jezeli w upalny dzien auto postoi i sie nagrzeje komora silnika powyzej 102 st to tez sie zalacza

Klima jest chyba na Wisco a na prąd tylko w razie :"W"


niewydajemisie ... wiatrak klimy jest uzalezniony od tempearatury czynnika chlodzacego i predkosci pojazdu a glowny wentylator tylko od tempearatury silnika wiec wentylator od klimy musi byc elektryczny



:!!: Jakoś będę się upierał przy swoim... :D
Jeden wiatrak jest napędzany (u mnie w c4) bezpośrednio (przez sprzęgło wiskozowe) a drugi jest elektryczny.
El. załącza się przy przekroczeniu temp. płynu chłądzącego a ten na wisko w zależności od nagrzania silnika i całej komory silnika i silnika. Podnosiłem maskę w lecie przy włączonym silniku i AC i jakoś nie zauważyłem aby ten el. się kręcił....
Może ktoś na forum wie to na 100%?

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 00:38:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
kotrrin napisał(a):
hans napisał(a):
kotrrin napisał(a):
hans napisał(a):
to jest wiatrak od klimy , chodzi caly czas jezeli pracuje klima a jezeli w upalny dzien auto postoi i sie nagrzeje komora silnika powyzej 102 st to tez sie zalacza

Klima jest chyba na Wisco a na prąd tylko w razie :"W"


niewydajemisie ... wiatrak klimy jest uzalezniony od tempearatury czynnika chlodzacego i predkosci pojazdu a glowny wentylator tylko od tempearatury silnika wiec wentylator od klimy musi byc elektryczny



:!!: Jakoś będę się upierał przy swoim... :D
Jeden wiatrak jest napędzany (u mnie w c4) bezpośrednio (przez sprzęgło wiskozowe) a drugi jest elektryczny.
El. załącza się przy przekroczeniu temp. płynu chłądzącego a ten na wisko w zależności od nagrzania silnika i całej komory silnika i silnika. Podnosiłem maskę w lecie przy włączonym silniku i AC i jakoś nie zauważyłem aby ten el. się kręcił....
Może ktoś na forum wie to na 100%?


Ja wiem i powiem ci ze napisałes bzdury.Wisko to jest silnik,a
ten z boku to klima to się zgadza,ale wiatrak klimy nie ma nic
wspólnego z układem chłodzenia.Wizko badzo rzadko się włącza
nawet jak byłem w upałach w chorwacji i jeziłem pod ostre góry
to nawet się nie właczał.Wiatarak klimy ma w sobie dwie predkości,ale
drugi bieg też się rzadko włącza raczej tylko przy upale i to na postoju.
Jezeli u ciebie się przy włączonej klime nie załaczył to coś masz nie tak.
Chyba że to było w pierwszej fazie to na początku się nie załącza
dopiero po chwili :peace:

Powiem tylko dla zainteresowanych ze kiedys mi w trasie rozwalił
sie napinacz paska 6PK i koleś mi w servisie załozył pasek jakoś
inaczej że mogłem jechac autem bez tego napinacza,ale wiatrak
wiskozy krecił się w przciwną strone.Nie było upału wiec mogłem
sobie spokojnie wrócic do domu i zamówic taki napinacz :D
Zarąbisty patent :peace:

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 00:50:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Wisko się nie włącza :!:
Upał to testowałem latem, na Jerozolimskich i jakoś ten elektryczny się nie włączał na 1 bieg czy coś... a klimka super działała więc :?:

Oj mar.zag, mar.zag..... chyba potrzebny nam jakiś większj klasy "chłodnik" mechanik, albo jakiś opis z etki czy coś.
Pozdro

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 00:57:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
kotrrin napisał(a):
Wisko się nie włącza :!:
Upał to testowałem latem, na Jerozolimskich i jakoś ten elektryczny się nie włączał na 1 bieg czy coś... a klimka super działała więc :?:

Oj mar.zag, mar.zag..... chyba potrzebny nam jakiś większj klasy "chłodnik" mechanik, albo jakiś opis z etki czy coś.
Pozdro


Słuchaj miałem 2 audi AAT i audi AEL i było tak jak opisałem.
2 audi A4 AFN i teraz miałem A6 AFB i teraz mam A4 AFB i w
kazdym jest tak samo i co ?a u ciebie jest inaczej :P hmm.......
A A100 C4 AAT to miałem w 96 r i to był zarąbiscie duzu problem
nik z mechaników nie kumał TDI i musiałem sam sięuczyc pewnych
spraw dlatego AAT mam jednym paluszku :) bez przechwałek

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 01:09:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Nadal twierdzę że potrzebne dane..
Nie ujmując Tobie i zdobytym doświadczeniom.
Pozdro

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 01:35:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
znalazłem takie coś: http://www.autoshop-online.com/auto101/ac1.html
a konkretnie chodzi o fragmencik:
Electric Air Conditioning Fan
Sometimes an extra electric fan is placed in front of the condenser to provide an extra flow of air during warm weather, or for times when the car has to idle for a long time. You activate and deactivate the air conditioning fan when you turn it on and off at the control panel.

Jeśąli moja znajomośc angielskiego jest wystarczająca to jak rozumiem wiatrak elektryczny uruchamia się w razie "W" (ręcznie lub może auto) jak pisałrm w poprzednim poście ;)
Pozdro

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 16:49:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2003 09:22:39
Posty: 168
Lokalizacja: Kraków
A od czego ja mam ten wiatrak jak nie mam klimy?????

Jeden jest na wisko, a drugi jest obok elektryczny

Fakt ze nie wiem czy kiedykolwiek sie wlaczył

Pozdr

_________________
A 100 C4 2.5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 19:22:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
kotrrin napisał(a):
hans napisał(a):
kotrrin napisał(a):
hans napisał(a):
to jest wiatrak od klimy , chodzi caly czas jezeli pracuje klima a jezeli w upalny dzien auto postoi i sie nagrzeje komora silnika powyzej 102 st to tez sie zalacza

Klima jest chyba na Wisco a na prąd tylko w razie :"W"


niewydajemisie ... wiatrak klimy jest uzalezniony od tempearatury czynnika chlodzacego i predkosci pojazdu a glowny wentylator tylko od tempearatury silnika wiec wentylator od klimy musi byc elektryczny



:!!: Jakoś będę się upierał przy swoim... :D
Jeden wiatrak jest napędzany (u mnie w c4) bezpośrednio (przez sprzęgło wiskozowe) a drugi jest elektryczny.
El. załącza się przy przekroczeniu temp. płynu chłądzącego a ten na wisko w zależności od nagrzania silnika i całej komory silnika i silnika. Podnosiłem maskę w lecie przy włączonym silniku i AC i jakoś nie zauważyłem aby ten el. się kręcił....
Może ktoś na forum wie to na 100%?
U mnie jest tak jak u Kotrrina wisko raz wolniej raz szybciej w zaleznosci od tem. silnika i komory a elektryczny od tem. cieczy u mnie bardzo rzadko i nie ma nic wspulnego z klimą ktura zawsze dziala na piątke i chłodzi jak diabli

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: audi 2,5 tdi AAT
PostNapisane: 28.sty.2006 19:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2006 12:42:13
Posty: 4
Lokalizacja: MRĄGOWO
MAM TAKIE AUDI 2,5 TDI Z 94 ROKU I ZACZĘŁY SIĘ PROBLEMY Z ODPALANIEM SILNIK DRŻY I GAŚNIE.CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ?CZY MOŻE KTOŚ POMOŻE?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: