.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 10:08:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3] I znowu szyby mi parują -pomocy!!
PostNapisane: 12.gru.2004 12:39:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
jak w temacie Audi 100 C3 czy to moze byc związane z klimą???
tam chyba powinien byc jakis filtr ale gdzie go znależc wydaje mi sie ze to chyba to pomózcie w potrzebie bo nawet po małym deszczu to juz prawie nie da sie jechac momentalnie parują

Dzięki i pozdrawiam :peace:

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 12:51:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nad parownikiem klimy w podszybiu powinienes miec jakis filtr ale jezeli nie masz to nic sie nie stalo bo zadko kiedy ten filtr byl montowany. sprawdz przede wszystkim czy na parowniku klimy ( wlacz wewnetrzny obieg , otworz schowek i wloz reke do srodka ) nie ma smieci w postaci blota i lisci. poza tym nie wlaczaj klimy jezeli jezdzisz w temperaturach okolo 0 st bo jezeli robi sie ciut cieplej to sprezarka zaczyna schladzac a jezeli sie ochlodzi to nie pracuje sprezarka a to co do tej pory chlodzila zamienia sie w wode i wlasnie zczynaja szyby parowac. mozesz to jeszcze sprobowac przedmuchac robiac max nawiew i otwierajac szyby ale zrob to jak bedzie sucho na dworze . Tak czy inaczej obstawiam ze masz zasyfiony parownik klimy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 19:17:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
A ja obstawiam na 90% że spadła Ci sprężynka od klapki do zamykania wewnętrznego obiegu ;) Przerabiałem już kiedyś ten temat, byłem pewien właśnie że coś nei tak z parownikiem a okazało się że spadła sprężynka z tej własnie klapki. Jak chcesz to jutro moge podesłac Ci małe fotostory :peace:

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2004 21:06:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Sprawdz też czy nie paruje "na słodko" bo może najzwyczajnij na świecie puszcza nagrzewnica.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 12:00:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
Pablo Warszawa napisał(a):
A ja obstawiam na 90% że spadła Ci sprężynka od klapki do zamykania wewnętrznego obiegu ;) Przerabiałem już kiedyś ten temat, byłem pewien właśnie że coś nei tak z parownikiem a okazało się że spadła sprężynka z tej własnie klapki. Jak chcesz to jutro moge podesłac Ci małe fotostory :peace:


sory ze dopiero pisze ale nie mam na razie dostepu do neta jezeli bys mógł mi to prze4słac byłbym bardzo wdzieczny
Pozdrowienia dla całego klubu!!!

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 17:34:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
mały v8 napisał(a):
Sprawdz też czy nie paruje "na słodko" bo może najzwyczajnij na świecie puszcza nagrzewnica.



Jak to sprawdzić? - próbować? :D :P :zly:

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 01:36:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Taki wyciek z nagrzenicy to zostawia takie tłustawe ślady. Trudniej się usuwaja z szyb niż zwykła para. No i ten zapach ... niech będzie słodkawy.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2005 13:43:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
zapach jest wpożo i nie ma tłustych zacieków na szybach wiec chyba musze zaglądnąc pod ten schowek!!!
Tam jest jakas spręzynka która spada??? :?:

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [A 100 C3] Klapka i potencjometr nagrzewnicy
PostNapisane: 15.cze.2006 09:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Pablo Wa-wa napisał(a):
A ja obstawiam na 90% że spadła Ci sprężynka od klapki do zamykania wewnętrznego obiegu n Przerabiałem już kiedyś ten temat, byłem pewien właśnie że coś nei tak z parownikiem a okazało się że spadła sprężynka z tej własnie klapki. Jak chcesz to jutro moge podesłac Ci małe fotostory n.


U mnie ta sprezynka spadla albo pekla, bo nie otwiera klapki. Jak sie dostac do tej sprezynki? Czy trzeba wyciagac caly parownik?

W tym samym aucie mam problem z potencjometrem klapki regulacji temperatury w nagrzewnicy. Silnik klapki dziala, ale ustawil sie w jednym polozeniu (grzanie). Pomierzylem potencjometr (na wtyczce) i okazuje sie ze pomiedzy zewnetrznymi elektrodami jest okolo 1 kohma, natomiast miedzy srodkowa i kazda z zewnetrznych pokazuje mi okolo 5kohm. Z tego wynika ze juz sie zuzyl i nie ma prawidlowego styku miedzy suwakiem a warstwa oporowa. Gdzie jest ten potencjometr i jak sie do niego dostac? Da sie go wymienic bez wyciagania calej nagrzewnicy? Czy jest to jakis standardowy potencjometr, czy jakis specjalny? Jaka rezystancje powinien miec?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 14:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
I sam sobie czesciowo odpowiadam :-)
Porozkrecalem troche nagrzewnice. Najpierw wymontowalem mechanizm wycieraczek. Z prawej strony nagrzewnicy (patrzac od przodu - a wiec po stronie kierownicy) jest pokrywka przykrecona 5 srubami. Pod nia w czarnej obudowie jest silniczek poruszajacy klapka regulacji temperatury wraz z potencjometrem. Okazalo sie ze potencjometr jest sprawny (choc brudny i nie do konca laczyl - wystarczylo troche poruszac). Usterke powodowalo sprzegielko, ktore sie slizgalo i wraz z obrotem osi poruszajacej dzwignia klapki, potencjometr stal w miejscu. Wystarczylo dogiac sprezynke. Tak wiec regulacja temperatury naprawiona.

Pozostal problem sprezynki od klapki obiegu wewnetrznego/zewnetrznego. Odkrecilem schowek i widze ta klapke, ale nigdzie nie ma sprezynki. Widac silownik podcisnieniowy, ktory piorusza klapka w kierunku obiegu wewnetrznego. Gdy powinien byc obieg zewnetrzny, to klapka nie otwiera sie. Uchyla sie tylko (tyle ile odepchnie ja filc uszczelniajacy) i tak zostaje. Gdzie powinna byc ta sprezynka? Moze ma ktos jakies zdjecie?

Z gory dzieki

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: