.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 06:01:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8] kto mi pomoże żeby zaczęła znowu jeździc??
PostNapisane: 15.maja.2006 16:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
nie wiem co sie dzieje z moim autkiem ale zamiast coraz lepiej jezdzi coraz gorzej :( i nie wiem co jest tego powodem. na poczatku myslalem że to wina sond (tak pokazal vag). poszły obie do wymiany, na orginalne. niewiele dało jakby troche lepiej sie zbierał ale to nadal nie to co powinno byc. skracanie dolotu sprawdzone czesciowo i niby po 4tys pomka działa. nie wiem jak sprawdzic czy ewidentnie cos to daje czy nie. poszedl do wymiany filtr powietrza bo moze stary papierowy to beee. teraz jest k&n i znowu nic. przychodza mi do glowy jeszcze dwie rzeczy
1. brakuje mi czesci obudowy filtra powietrza tzn tej ktora jest pomiedzy puszka filtra a reflektorem i jakby ma za zadanie łapac powietrze obok lampy a nie tego pod maską ogrzanego jakby nie było (tyle że nie ma różnicy czy auto jest zimne czy rozgrzane jezdzi tak samo)
2. kataliztaory sie skonczyy i pozostaly puste puszki oraz dziura w ostatnim tłumiku, może to być powodem strat mocy??

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 16:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Ciekawe czy paliwko jest dobrej jakości .Moze filtr paliwowy wymień ,zobacz na swiece jaki maja kolor jak sa jasne szare wrecz to uboga mieszanka, zawory nieszczelne tez powoduja ze autko słabe się robi .Ciekawe czy na wszystkich cylindrach masz kompresje taka sama, sprawdz .Kiedy wywala się katalizatory potrzeba tez w to miejsce coś wspawac a nie zostawiac same puszki bo w ten sposób zawirowania masz.Najlepiej zostaw tylko ostatni tłumik wtedy bedzie fajnie chodziło autko.Pozdrawiam

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 17:02:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Może pompa paliwa daje ciała?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 17:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
aha i jeszcze jeden objaw ktory może pomóc w wyciagnieciu jakis wniosków: na pierwszych 2,3 biegach jeszcze jakos wkreca sie do konca, ale np na IV juz tylko tak do 4500 a na V dochodzi do 4tys i ani rusz dalej co daje max predkosc 190km/h :( moim zdaniem troszke mało jak na ten silnik i niezawielką bude coupety. chyba że to jest normalne...

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 17:13:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
A aparat zapłonowy,palec, cewka, kable, świece sprawdzałeś? Lambda działa?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 17:30:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
masz gaz ? na moje to może być jedna z kilku przyczyn:
zwężona średnica dolotu w którymś miejscu
walnięta przepływka
pogrzebane kanały dolotowe
zapchane katalizatory
...

i kilka innych. Jedź na analizator spalin i zobacz jakie jest AFR (lambda).

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 18:52:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
gazu nie ma i nigdy nie było. sondy wymienione, cisnienie na cylindrach takie samo. katalizatory same polegly zostaly puszki, przeplywka raczej dobra bo na vagu nic nie pokazało, reaguje na wyjecie wtyczki

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 19:56:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
leon napisał(a):
gazu nie ma i nigdy nie było. sondy wymienione, cisnienie na cylindrach takie samo. katalizatory same polegly zostaly puszki, przeplywka raczej dobra bo na vagu nic nie pokazało, reaguje na wyjecie wtyczki


A pompa paliwa? Jak chcesz to mogę Ci przepływkę pozyczyć... Podaj numery swojej a ja zobaczę jaką mam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.8] kto mi pomoże żeby zaczęła znowu jeździc??
PostNapisane: 15.maja.2006 22:24:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
leon napisał(a):
dziura w ostatnim tłumiku, może to być powodem strat mocy??
Ostatnio koles z forum pociągnął od środkowego tłumika do końca dwie rury z dwóch stron auta i zamuliło mu auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2006 05:21:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Zlookaj te puszki od katow dobrze, moze jakies resztki w nich pozostaly i przytykaja rure. Kawalki kata mogly wpasc do wydechu i cos przytkac. Zalej dobrego pb98 np. na BP, badz Statoil, ew Vpower Racing i testuj. Przyslujach sie pracy silnika przy 4200 rpm, bez tej puszki kolo lamby skrocenie kolektora powinno zmienic odglos motorku na nieco bardziej rasowy powyzej 4200 rpm.
Faktycznie, jak ktos juz wspomnial - trzeba by zbadac cisnienie paliwska, byc moze pompisko sie nie wyrabia. Kup samostarta i popsikaj troche kolo roznych czesci dolotu za przeplywka. Byc moze jest jakas nieszczelnosc. Sprawdz ustawienie rozrzadu. Podbij na stacje diagnostyczna niech Ci zapna na kable urzadzonko do sprawdzania zaplonu. Zlookaj swiece, jak wygladaja i dawaj znac co ustaliles.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 12:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
kurde wszystko pieknie: posprawdzaj to czy tamto, ale trzeba wiedziec co jest dobrze a co nie, ja sam to moge zobaczyc conajwyzej czy mam powietrze w kołach bo to widac :) a co do wydechu to zamiast puszek po kat. wstawic poprostu rury czy jakies strumienice (bo tłumikarz mnie nakreca ze jak sie za to wezme to struienice konieczne) a moze ktos na dzisiejszy spocik na torwarze wezmie vaga i mnie zechce podłączyc może cos nowego pokaze??

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 14:28:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wstaw rurki zamiast katow lekko szersze od rur przed katami ... poszukaj nieszczelnosci w dolocie , sprawdz cisnienie paliwa

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 14:34:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
gdzie szukac nieszczelnosci? jak sprawdzic cisnienie paliwa?

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 15:34:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
trzeba osluchac dokladnie okolice kolektora ssacego i wszystkich polaczen. cisnienie paliwa mierzy sie na wlocie listwy paliwowej wpinajac trojnik z manometrem

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: