
Witam ,miałem taki sam silnik,taką samą szkrzynkę w 100 C4.Też myślałem o zmianie na manual.Pytałem kolesia w serwisie Audi jakie są różnice,co trzeba zmienić.Sprawdzał po obrazkach z komputera.Część zapisałem:
-sprzęgło hydrauliczne z pompą i siłownik wyciskający sprzęgło,
-pedały i spornik mocujący pedały,
-przewody łączące pompę z siłownikiem,
-drążki do dżwigni zmiany biegów,
-linka gazu,
-potencjometr nastawu przepustnicy!!!,
-półosie.
Dyktował dalej ale już nie pisałem bo wiedziałem że to będzie dla mnie nieopłacalne.Łatwiej mi było sprzedać auto i kupić manual.Mnie taka przeróbka rok temu z robotą u mechaniora i częściami wyniosła by 2500-3000pln.Roboty jest od groma-to jest pewne.W serwisie Audi powiedzą ci dokładnie co i jak.Ja osobiście bym odradzał,jeśli masz sprawny automat, ale jak się zdecydujesz to życzę powodzenia
