.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 06:21:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] problem z rozruchem
PostNapisane: 02.cze.2006 15:53:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
Witam mamAudi B4 2.0 i gaz moj problem polega na tym ze audi na zimno uruchamia sie ok natomiast problem jest gdy jest cieply postoi kilkanascie minut i tu pojawia sie problem z uruchomieniem silnika nie zapala z wolnych obrotow tylko trzeba mu lekko nacisnac pedal gazu wtedy uruchomi silnik.Prosze o pomoc w czym tkwi problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi B4 problem z rozruchem
PostNapisane: 02.cze.2006 16:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 18:05:39
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa
Auto: b4->a4->MB s203
veno4 napisał(a):
Witam mamAudi B4 2.0 i gaz moj problem polega na tym ze audi na zimno uruchamia sie ok natomiast problem jest gdy jest cieply postoi kilkanascie minut i tu pojawia sie problem z uruchomieniem silnika nie zapala z wolnych obrotow tylko trzeba mu lekko nacisnac pedal gazu wtedy uruchomi silnik.Prosze o pomoc w czym tkwi problem.


w zasadzie mam to samo tylko w bardzo gorące dni. było o tym na forum. chybo czujnik temp. o ile pamiętam. narazie u mnie mam ten problem w nosie

_________________
AUDI B4 2.0 ABT + gazik było ->
Audi A4 B5 avant silnik AEB + lpg było ->
Mercedes s203 m271


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2006 16:24:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
O ktory czujnik temperatury chodzi ? temp plynu???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: trudności z odpalaniem audi
PostNapisane: 02.cze.2006 18:51:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Z mojego punktu widzenia auto zapalasz na benzynce a gasisz na gazie.Tak się składa do tego ze LPG jako słabsze paliwo ma inne własciwości i niekiedy nawet jak postoisz w koreczku i temperaturka idzie nawet do 98 stopni to mozna zaobserwowac skakanie obrotów i zaburzenia w pracy silnika, czasem jak ruszasz to zachowuje sie jak muł. Wydaje mi sie ze jest to rzeecz naturalna i nie ma co sie stresowac. Zresztą możesz zrobic doswiadczenie nagrzac autko na benzynie do 95 stopni zgasic, odczekac chwilkę i zakrecic.jesli nie bedziesz miał problemu z odpaleniem to spox.Wszystko jest ok.Jesli bedzie pracowal na gazie i powtórzysz doświadczenie i bedziesz miał problemy to jest sprawa, o której juz pisałem lub instalacj LPG do regulacji

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 10:10:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
Wtam szkoda ze wczesniej nie ujolem tego w moim pytaniu tak wiec robilem test gaz byl calkowicie odlaczony pracowal tylko na samej bezynie i ponownie byl urochamiany oraz gaszony na benzynie i problem sie powtarzal ...jak chwile postoi to juz jest problem z rozrchem.chcialbym dodac ze na gazie pracuje bez zastrzerzen rowno bez falowania obrotow.swiece sa nowe filtry powmieniane rozdzielacz sprawdzony,nie wiem.....moze pompa paliwa...filtr???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 11:50:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Kolego powiem Tobie ze niektóre modele tak maja i trudno cokolwiek poradzic na to a na gazie w trybie awaryjnym probowales.Jesli nie to sprawdz.Ale jak piszesz ze na zimnym dobrze pali to bym wykluczyl wtryskiwacze.Moim zdaniem nie masz sie co stresowac.A ile zaworowy jest twoj silniczek i jaki wtrysk??

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 13:20:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
Witam.silnik ABK 8 zaworowy pelny wtrysk hm nie bardzo rozumie jak zapalic na gazie w trybie awaryjnym ? on sie przelancza automatycznie po 2200 obrotach na minute steruje nim jego wlasny komputer eksploatuje ten zstaw dwa lata i nie bylo zadnych problemow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 13:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Tak u mnie tez sie przełacza automatycznie.Ale jest opcja zapalenia awaryjnego, tylko ze zalezy jaki masz przełacznik.Czy to jest autotronic? jesli tak to wciskasz guzik i go trzymasz przekrecasz zapłon na wyłaczniku pali ci sie juz dioda czyli elektrozawór gazu jest otwarty i idzie gaz do parownika wtedy krecisz i juz od samego poczatku chodzi ci na gazie.jesli dioda ci mruga to palisz rzecz jasna na benzynce.jesli masz inny wyłacznik z seri ze masz opcje automat i benzynka po przekreceniu zaplonu z automatika przelaczasz na benzynke a puzniej spowrotem na automatik i juz dioda ci nie mruga tylko pali sie na stale czyli elektrozawór gazu jest otwary i palisz na gazie.Co do twojego problemu to w ten sposób bedziesz mial zestawienie czy to wina wtriskiwaczy bo moga ci sie zapiekac, lub masz malo benzyki w baku i nie maja smarowania stad problemy i dłuższe krecenie.jesli na gazie po rozgrzanym silniczku palic bedzie dobrze to raczej bym postawił na układ paliwowy, może wtryskiwacze sie zapiekaja

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 14:11:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
Dzieki bardzo za odpowiec po instalacji gazu fachowiec nie informowa mnie o mozliwosci zapalnia awaryjnego sam sie kiedys zastanawialem zona duzo jezdzi tym autem ja za granica jakby zabraklo jej benzyny to co dalej ? tak jak pisalem przelancza sie automatycznie po osiagniecu 15 stopni silnik oraz 2200 obr na desce rozdzielczej mam zainstaloany panel trzy diody ilosci gazu oraz czerwona pulsuje gdy nie przlaczony zostal na gaz oraz wylacznik gazu.To co piszesz a takiej mozliwosci uruchomienia silnika besposrednio z gazu pierwsze slysze jutro przetestuje i dam odpowiedz dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 14:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
Acha piszesz ze moga byc zapieczone wtryskiwacze ze objawia sie to przy rozgrzanym silniku.....tylko male sprostowanie rozgrzany silnik zaraz po wylaczeniu go ponownie extra pali ale juz po kilkunastu min nie nawet jak stygnie do 50 stopni.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 14:20:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Na pewno dostałes z certyfikatem taka książeczke obsługi tam też powinienes miec to opisane.Ja mam LPG lovato

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 14:24:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
Mam z certyfikatem jest ksiazeczka w garazu zaraz sprawdze jaki to model......nigdy niemam czasu wszystko robie w pospiechu pracuje za granica i z tad moje wiedza w temacie co mam a czego nie mam dzieki pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 15:05:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
lonik napisał(a):
Na pewno dostałes z certyfikatem taka książeczke obsługi tam też powinienes miec to opisane.Ja mam LPG lovato
Sprawdzilem mam zinstalowany system elektroniki BINGO ale niestety awaryjnie chyba nie mozna tego uruchomic w ksiazeczce pisze o trzech polozeniach przelacznika a ja mam jedno z dwoch wlacz wylacz Pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 17:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2006 14:08:16
Posty: 10
Lokalizacja: WROCŁAW
MAM TAKI SAM SILNIK I PROBLEM,PODŁĄCZYŁEM AUTKO DO KOMPA I OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST PROBLEM Z PRZEPUSTNICĄ ,NIE NAPRAWIAŁEM BO NIE MAM CZASU ,U CIEBIE MOŻE BYĆ PODOBNIE ,SPRAWDŻ VAG'iem I DAJ ZNAĆ CZY COŚ JUŻ ROZKMINIŁEŚ W TYM TEMACIE :)

_________________
AUDI B4 COUPE 2.0 WYPAS GABLOTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 21:27:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Kolego veno4 powiedz mi jasniej, masz opcje jezdzenia na samej benzynce.Co mam rozumiec przez włacz i wyłacz co wlaczasz a co wyłaczasz.Po to sa te przełaczniki ze jest opcja odpalenia na gazie lub jezdzenia na samej benzynce.Co do waszego tematy z problemami z rozruchem to pisalem z kolego na forum i moze byc taka sprawa i raczej to jest mozliwe i naturalne ze autko jest nagrzane i jesli go zgasiesz a one postoi to trzyma temperaturke lub nieco pójdzie do góry ale minimalnie max 2 stopnie.Z tego moral ze ECU wysyła sygnal do sondy lambdy o zubozeniu mieszanki stad dłuższe krecenie.Nie ma o sie tym stresowac.

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 04:56:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
MILORD napisał(a):
MAM TAKI SAM SILNIK I PROBLEM,PODŁĄCZYŁEM AUTKO DO KOMPA I OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST PROBLEM Z PRZEPUSTNICĄ ,NIE NAPRAWIAŁEM BO NIE MAM CZASU ,U CIEBIE MOŻE BYĆ PODOBNIE ,SPRAWDŻ VAG'iem I DAJ ZNAĆ CZY COŚ JUŻ ROZKMINIŁEŚ W TYM TEMACIE :)
Jestem nowy w temacie rozumie ze jest jakis interfejs oraz program aby byla mozliwosc podlaczenia do kompa gdzie mozna sie zaopatrzyc w takie urzadzonko ? pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 18:07:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Ooo, nareszcie można coś napisać :) .
No dobra koniec żartów. Opcja awaryjnego odpalania na LPG jest różna w różnych instalacjach LPG. W przypadku Bingo po pierwsze musi być ta opcja aktywna w ustawieniach softu kompa LPG. Po drugie czynność awaryjnego odpalenia na LPG jest nieco inna, mianowicie: W momencie przekręcenia kluczyka, bez odpalania silnika przełącznik (a właściwie komp LPG) jest ustawiony w tryb automatyczny, trzeba w tym momencie przycisnąć przełącznik aby wyłączyć tryb automatyczny (zielona dioda zgaśnie). Teraz przyciskamy i przytrzymujemy przycisk na przełączniku, aż dioda ponownie się zapali (światłem ciągłym) i będzie słychać wyraźne stuknięcie elektrozaworów (czas przytrzymywania jest dość długi ok. 15s.) Natychmiast po zapaleniu się diody odpalamy silnik, który w tym momencie od razu pracuje na LPG. O ile na zapalenie diody czekamy dość długo, to odpalenie silnika należy wykonać natychmiast, bo po upływie dość krótkiego czasu ustawionego w sofcie (przeważnie ok. 1,5s.) komp LPG sam się przełączy na tryb automatyczny i silnik odpali na benzynie.
Co do problemu, to wygląda na to, że związany on jest z zasilaniem benzynowym, a nie bezpośrednio z LPG. To rzeczywiście może być czujnik temp. albo przez źle ustawioną emulację sondy lambda ECU zmodyfikował mapę wtrysku "pod gaz" i na ciepłym/gorącym silniku jest on lekko zalewany.
Co do diagnostyki to na allegro lub bezpośrednio w sieci np.http://www.viaken.pl można kupić interfejs do podłączenia autka pod PC-ta w celu sprawdzenia błędów ECU itp. Koszt w zależności od modelu od 50 do 150 zł. Na tej samej stronie można też kupić interfejs do diagnostyki i ustawień LPG za ok. 50 zł. Do diagnostyki ECU służą różne programy; np. Vag-com, VWTool itp. natomiast do LPG, pod bingo jest odpowiedni program na stronie producenta sterownika http://www.kme.com.pl w zależności od wersji sterownika M, S i daty produkcji należy użyć odpowiedniego programu. Na tej samej stronie jest opis działania sterownika LPG.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 13:56:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
Dzieki kolego Danek za obszerna wypowiedz mysle ze zdecydowal bym sie na zakup jakiegos interfejsu do mego audi ale jak zobaczylem w podanym linku ile tego jest to nie bardzo wiedzialbym co wybrac aby nie przeplacic ani kupic za tanio i byc pozniej niezadowolonym....stare przyslowie mowi tanio dajesz dwa razy dajesz...nie zawsze sie zgadza moje pytanie czy posiadasz do swojego audi taki interfejs mamy te same silniki czy ewentualnie moglbys polecic ktory interfejs? pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 18:10:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Owszem mam oba fejsy tzn. ten http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7&prodid=17 do instalacji LPG i kabelek do Bingo. Inna sprawa, że zrobiłem go sobie sam, ale ten jest identyczny.
Oraz do diagnostyki ECU silnika ten: http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=28 Jak nie masz zamiaru w przyszłości kręcić licznika lub podpinać nowszych autek to ten fejsik w zupełności wystarczy. Natomiast jeśli będziesz chciał "robić" liczniki to musisz mieć co najmniej "Tachopro", albo Euroscan. Niestety ECU ma bardzo ubogie funkcje i praktycznie poza sprawdzeniem i skasowaniem błędów, oraz przetestowaniem paru elementów osprzętu silnika nic więcej się nie zrobi, niezależnie od interfejsu. Chyba, że ja coś źle robię i nie umiem się tym posługiwać :) .

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 09:44:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 17:01:23
Posty: 11
Witam serdecznie i ponawiam moj temat problemy z rozruchem audi ABK 2.0 gaz bingo.
Po moich nie rozwiazanych problemach z rozruchem udalem sie do mechanika podlaczyl komputer wykasowal bledy z przeplywomierza i wszystko ok silnik dalej nierowno chodzi sprawdzil pompe paliwa 6 barow cisnienie wymienil swiece zaplonowe NGK i niby zaczol pracowac rowniej ale juz po ostygnieciu dalej ciezko sie uruchamia.Skasowal mnie na 200zl podlaczenie cpu 60zl wymiana swiec 70zl roboczogodzina 70zl super co ??? problem ppozostal.
Postanowilem dokonczyc dziela wymienilem czujnik ECU kable zaplonowe,kopulke,palec filt powietrza.............dalej to samo...co wy na to koledzy??? zastnawiam sie nad czujnikiem cisnienia paliwa objaw jak postoi na cieplo nie pali od razu ale jak nawet goracy 90 st wylacze i zaraz zapali z kopa a pozniej juz nie.Mysle o tym zaworku cisnienia na koncu magistrali wtryskiwaczy...albo silnik krokowy co wy na to???
Dziekuje za ewentualna pomoc veno


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: