.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 13:19:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] Sprezyny sportowe czerwone i amorki gazowo-olejowe
PostNapisane: 04.cze.2006 09:11:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Mam takie zapytanie do Was
Kupilem nowe amorki na przod KAYABY, mam czerwone sprezyny H&R, a pytanie moje dotyczy tego czy przy skrecaniu calego McPersona nalezy lozysko u gory dokrecic do konca tak azeby sprezyna i amorek byly dokrecone do konca czy tylko troche bo jak dokrecilem do konca to wydaje mi sie ze przod auta jest za bardzo bujajacy?
Wydaje mi sie ze nie powinno tak byc. A co Wy na to?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 20:51:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Nikt z Was nie wymienial nigdy samemu amorkow z przodu i nie wie jak dokrecic lozysko z gory? Pytam sie Was tylko czy dokreca sie je na max czy tylko troche?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 20:56:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Samemu raczej nie ale wydaje mi sie ze skrecone na max powinny zrobic sie twardsze a nie bujac (takie sa prawa fizyki a jej nie oszukasz)

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 09:55:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:44:23
Posty: 77
Lokalizacja: Lublin
Ja się ostatnio bawiłem w wymianę poduszek i odbojów, dokręcałem do końca. Na mój gust trzeba je dokręcić na max.

_________________
A6 C4 '96 2.5TDI AAT
to był strzał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 19:11:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
To moze mi sie tylko tak wydaje ze auto jest bujajace, moze robi takie wrazenie na kolach zimowych 15"?
Narazie auto stoi u malarza ale jak go odbiore i zaloze moje 17" to wtedy zobacze.
A moze te Kayaby sa do bani? Kupilem takie gazowo-olejowe, myslalem ze beda dobre a zachowuja sie gorzej niz na starych. Moze one musza troche pochodzic azeby dzialaly tak jak powinny?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 07:09:17 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Podepnę się pod pytanie. Czego używaliście do odkręcenia nakrętki nad łożyskiem? Widziałem na allegro specjalne klucze do tego, ale czy nie ma jakiegoś uniwersalnego dostępnego w garażu narzędzia?
Czy żeby odkręcić tę nakrętkę muszę najpierw ścisnąć sprężynę sciągaczem? Czy wystarczy klucz.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 07:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:44:23
Posty: 77
Lokalizacja: Lublin
Ja miałem pożyczoną samoróbkę od mechaników :diabel: . Była to rurka spiłowana z jednej strony tak, aby zostały tylko dwa 'zęby' wchodzące do zagłębień w nakrętce. Do rurki przyspawana rączka. Rurka ma być niezbyt długa aby można było od góry przytrzymać amortyzator kluczem ampulowym aby się nie kręcił.
Co do dokręcania tej nakrętki to nie musisz przy tym ściskać sprężyny. Idzie dosyć lekko, aż do wyraźnego oporu.

_________________
A6 C4 '96 2.5TDI AAT
to był strzał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 19:51:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Poprzednik sie pyta czy do dkrecenie trzeba scisnac sprezyne a nie do dokrecenie.
Odpoiwedz jest ze MUSI BYC scisnieta, inaczej cie sprezyna zabije!!!
Co do sruby to ja odkrecalem takimi obcegami rozciagajacymi oraz imbusem do przytrzymania wewnatrz sruby.

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 21:07:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jak masz wyjebane na amen amorki to nie zabije.
Mik_ V6 -> Chyba nie spodziewałeś sie za na takich amorach, przy niższych terdszych sprężynach bedzie OK. Nie oczekuj też że na 17" bedzie lepiej. Użytkujesz forum juz dłuższy czas, jak mniemam nie te jedyne, a czasem walisz taką gafę że sie płakać chce.
Wywalaj te amorki i wkładaj coś konkretnego. Jak nie chcesz pchać sie w koszta to załóż przybajmniej pożądne standartowe gazówki (np Bilstein B4)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 09:02:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:44:23
Posty: 77
Lokalizacja: Lublin
Miki_V6 napisał(a):
Poprzednik sie pyta czy do dkrecenie trzeba scisnac sprezyne a nie do dokrecenie.
Odpoiwedz jest ze MUSI BYC scisnieta, inaczej cie sprezyna zabije!!!
Co do sruby to ja odkrecalem takimi obcegami rozciagajacymi oraz imbusem do przytrzymania wewnatrz sruby.


:diabel: Wiadomo :peace:
Nie założyłem okularów do czytania
Zdecydowanie wygodniej i bezpieczniej jak się ją zgniecie :509:

_________________
A6 C4 '96 2.5TDI AAT
to był strzał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 20:37:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Jestem uzytkowniek wielu forum, ale najbardziej lubie ludzi na AudiKlibie, to ze pytam o zachowanie na droche i o to ze buja mi sie auto po zalozeniu nowych amorkow Kayaby to chyba normalne pytanie? Co ma firma amorka do bujania(nurkowania) autem z przodu?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: