A wracajac do tematu, to sa rozne opinie dotyczace A6 2,5 TDI V6. Niektorzy mowia ze 180 KM jest lepiej dopracowana z czym sie nie zgodze. Ostatnio kuzyn kupil 180 konna A6 z 2000 roku z przebiegiem 214 tys km, po tygodniu jazdy poszly mu dwa walki

. Dowiedzialem sie ile bedzie kosztowac naprawa. Wiec mowie:

walek rozrzadu nowy 800 zł./szt

oczywiscie komplet dzwigienek (24 szt.), te stare ze starych walkow ida na smietnik to 720 zł.

komplet kamyczkow (24 szt.) 264 zł.

hydropopychacze 840 zł./komplet

Dla informacji wtryski nowe salon: 5 x 1400 + 2500 sterujacy. Mozna zalatwic o wiele taniej
Oczywisicie mozesz kupic uzywane czesci do tego ale po co robic za 20 tys to samo

, a poza tym co jest jeszcze fajnego ze zrobic rozrzad to trzeba wydac ok 2000 na same czesci i rozebrac pol przodu.
Przyznam sie szczerze ze choruje na taka 2,5 TDI w Avancie ale jak sie dowiedzialem o takich problermach to chyba wyleciala mi juz z glowy.
Z tego co slyszalem to te po 2001 roku sa juz lepiej dopracowane, bo dopiero po kilku latach zorientowali sie w czym jest problem. wiec zycze powodzenia znalezienia igly przed 2001 (chociaz to roznie bywa), ale szukac czegos innego.
Pozdro