.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 12:03:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 2,5tdi] jak to dziala?
PostNapisane: 06.cze.2006 21:50:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Witam, zaznacze na poczatku ze kozystalem z fcji szukaj, jednak ciezko mi bylo znalezc cos na temat tego silnika przed i po 2001r.
slyszalem gdzies ze w tych silnikach od 98 do 2001r duzo rzeczy nie dzialalo poprawnie, jednak w 2001r silnik 2,5tdi v6 zostal troszke przeprojektowany i skonczyly sie problemy z walkami rozrzadu ktore potrafily pekac i dzwigienkami zaworowymi, ktore rowniez potrafily sie zbuntowac nie wiedizec czemu. nosze sie z zamiarem zakupu takiego autka i zastanawiam sie czy kupic cos z poczatku serii - roczniki od 98 czy raczej szukac czegos juz po 2k1. czy ktos moze sie na ten temat wypowiedziec, za co z gory dziekuje

pozdr.

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 07:29:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
powiem ci tak dwa dni temu odebrałem auto z warsztatu po miesiącu nowy silnik i turbina i nie wiem czy to przypadek :peace:

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 16:25:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Sprzedaje swoja niunie jest wlasnie po wymianie walkow, dzwigienek zaworowych i regulatorow hydraulicznych. Pieknie teraz jezdzi i przed nia nastepne 200 tysi :D . Ale jak to bywa apetyt rosnie w miare jedzenia i chce koniecznie cos okolo 200 KM :diabel: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=108765337 Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 17:02:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Norbi napisał(a):
Sprzedaje swoja niunie jest wlasnie po wymianie walkow, dzwigienek zaworowych i regulatorow hydraulicznych. Pieknie teraz jezdzi i przed nia nastepne 200 tysi :D . Ale jak to bywa apetyt rosnie w miare jedzenia i chce koniecznie cos okolo 200 KM :diabel: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=108765337 Pzdr.


klocuchy do wymiany :D

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 18:08:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
Norbi napisał(a):
Sprzedaje swoja niunie jest wlasnie po wymianie walkow, dzwigienek zaworowych i regulatorow hydraulicznych. Pieknie teraz jezdzi i przed nia nastepne 200 tysi :D . Ale jak to bywa apetyt rosnie w miare jedzenia i chce koniecznie cos okolo 200 KM :diabel: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=108765337 Pzdr.


klocuchy do wymiany :D
Juz wymienione, doprowadzilem ją do ideału. Poprostu nie ma czego w niej robic i chce sprzedac... to normalne??, a właściwie to sam nie wiem,czy chce. Teraz naprawde o niebo lepiej chodzi.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 18:30:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Norbi napisał(a):
Juz wymienione, doprowadzilem ją do ideału. Poprostu nie ma czego w niej robic i chce sprzedac... to normalne??, a właściwie to sam nie wiem,czy chce. Teraz naprawde o niebo lepiej chodzi.


skoro ja kochasz, to zostan z nia.
[teraz juz niczym Cie nie zaskoczy]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 19:12:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
Norbi ja na Twoim miejscu bym nie sprzedawal furki, tyle zachodu i kasy wlozyles, przynajmniej wiesz co masz zrobione i nic Ci nie padnie... i skoro mowisz ze autko chodzi jak ta lala teraz to tymbardziej

kupisz kolejne...używane i tak naprawde nie wiadomo co z nim bedzie grane, przez pierwsze pol roku moze byc ok, a pozniej znowu moga sie zaczac jakies klopty czego nie zycze oczywiscie

wybor nalezy do Ciebie...

ps. b. ladne autko, swietnie sie prezentuje na zewnatrz i w srodeczku...

pozdro.

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2006 07:38:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Dzieki panowie, chyba Was posłucham. :)

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2006 12:17:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Norbi napisał(a):
Dzieki panowie, chyba Was posłucham. :)

i dobrze zrobisz, gdyz w takim stanie, z takim wyposazeniem ( :galy: ) to jest to bez watpienia skarb. cena, jaka otrzymasz bedzie co najwyzej smieszna... nie kupisz za takie pieniadze chocby najbiedniejszego A4 1.9TDI z 2002, ktore nawet nie ma elektrycznych szyb z tylu...

szczerze mowiac, to nie widzialem jeszcze tak wyposazonego B5 jak Twoje.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2006 13:15:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
Norbi napisał(a):
Dzieki panowie, chyba Was posłucham. :)

i dobrze zrobisz, gdyz w takim stanie, z takim wyposazeniem ( :galy: ) to jest to bez watpienia skarb. cena, jaka otrzymasz bedzie co najwyzej smieszna... nie kupisz za takie pieniadze chocby najbiedniejszego A4 1.9TDI z 2002, ktore nawet nie ma elektrycznych szyb z tylu...

szczerze mowiac, to nie widzialem jeszcze tak wyposazonego B5 jak Twoje.
Ja z Tobą Meszrum to się chyba napić kiedyś muszę.... :D

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2006 11:03:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
A wracajac do tematu, to sa rozne opinie dotyczace A6 2,5 TDI V6. Niektorzy mowia ze 180 KM jest lepiej dopracowana z czym sie nie zgodze. Ostatnio kuzyn kupil 180 konna A6 z 2000 roku z przebiegiem 214 tys km, po tygodniu jazdy poszly mu dwa walki :zly: . Dowiedzialem sie ile bedzie kosztowac naprawa. Wiec mowie:

-> walek rozrzadu nowy 800 zł./szt
-> oczywiscie komplet dzwigienek (24 szt.), te stare ze starych walkow ida na smietnik to 720 zł.
-> komplet kamyczkow (24 szt.) 264 zł.
-> hydropopychacze 840 zł./komplet

-> Dla informacji wtryski nowe salon: 5 x 1400 + 2500 sterujacy. Mozna zalatwic o wiele taniej :diabel:

Oczywisicie mozesz kupic uzywane czesci do tego ale po co robic za 20 tys to samo ;-) , a poza tym co jest jeszcze fajnego ze zrobic rozrzad to trzeba wydac ok 2000 na same czesci i rozebrac pol przodu.
Przyznam sie szczerze ze choruje na taka 2,5 TDI w Avancie ale jak sie dowiedzialem o takich problermach to chyba wyleciala mi juz z glowy.

Z tego co slyszalem to te po 2001 roku sa juz lepiej dopracowane, bo dopiero po kilku latach zorientowali sie w czym jest problem. wiec zycze powodzenia znalezienia igly przed 2001 (chociaz to roznie bywa), ale szukac czegos innego.

Pozdro

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2006 11:56:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Norbi napisał(a):
meszrum napisał(a):
Norbi napisał(a):
Dzieki panowie, chyba Was posłucham. :)

i dobrze zrobisz, gdyz w takim stanie, z takim wyposazeniem ( :galy: ) to jest to bez watpienia skarb. cena, jaka otrzymasz bedzie co najwyzej smieszna... nie kupisz za takie pieniadze chocby najbiedniejszego A4 1.9TDI z 2002, ktore nawet nie ma elektrycznych szyb z tylu...

szczerze mowiac, to nie widzialem jeszcze tak wyposazonego B5 jak Twoje.
Ja z Tobą Meszrum to się chyba napić kiedyś muszę.... :D

:peace:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: