Zakres zmian w silniku jest dość duży. Nie da rady przede wszystkim Twoj układ wryskowy. Potrzebujesz dużo detali, któer trochękosztują, np:
- intercooler z S2,
- pas przedni z S2,
- troszkę spawania nowego dolotu,
- węże olejowe to turbawki,
- rurki do wody z 2,2t 10V z A1100/200,
- trójnik wody i czujników z A100/200,
- dorobić zamiast jednej z zagłuszek sinika krucieclub go kupić za chore pieniądze,
- turbosprężarka z A100/200 będzie najtańsza,
- wastegate i kolektor wydechowy z 2,2t 10V A 100/200,
- wydech,
- i teraz najcięższy temat...mom zdaniem potrzebujesz wtrysku i wiązki sinika z komputerem on A100/200 lub zmiana zasilania na MegaSquirt'a z listwą i wtryskami z np. S2,
- duże umiejętności manualne i wiedza.
To będzie kosztowało Cię ok 4000 przy 90% pracy własnej... Taniej jest kupić całe Audi 100/200 i przełożyć wszystko. Lub kupić silnik z wiązką i z osprzętem 1500-2500 z Audi 100/200 i wtedy sie bawić. Zmiana silnika będzie tańsza i pozwoli na większe kręcenie silnika. Jeżeli zlecisz to jakiemuś warsztatowi i ciężko będzie znaleźć kogoś kto to zrobi, to wydacz ok 1500-200 na samą robociznę i nauczysz sie jeździć MPK. Obserwój wątki podpisane przez mechitro, bo ten chłopak już niedługo będzie ogarniał temat w swapu silnika MC2 z Audi 100 do B2 i z jego zaparciem i nastawieniem napewno mu się uda. Są jeszcze 2-3 auta (B2) z takimi przekładkami, ale nie opisane na forum. Kilka osób zbliża się do tego tematu. Na swapie d B2 się opieraj i dobrze waż siły na zamiary. A uturbianie sobie odpuść.
http://cuatrokoop.audi-quattro.org/intro.htm