Mauzer napisał(a):
KSYSIU A6 napisał(a):
jak wymieniś sonde to lepij sie podepnij bo moze troszke zamieszac ale nie powinna
what a hell

kolego @marcin_pecak skąd wiesz że padła sonda, byłeś na analizie czy był podpinany vag?
Tak tak, byłem jeszcze na jesieni zaraz po kupnie auta. Znajomy mechanik podłączał się pod kompa, mierzył wszystkie ciśnienia, sprawdzał spaliny itd. Powiedział, że trochę wolno podaje zmiany do komputera.
Poza tym wszystkie objawy (opisywałem je już na forum) wskazują na nią.
Ja podejżewam, że padła w niej grzałka bo w zimie bardzo silnik głupiał - obroty skakały w granicach 1500 rpm. Uspokajał się dopiero jak stałem dłuższą chwilę na światłach. Tak mnie się przynajmniej wydaje, że podczas jazdy coś się za bardzo schładzało i dopiero na postoju silnik wracał do normalnej pracy.
Oglądałem wczoraj tę sondę NGK i są w komplecie do niej złączki to sprawa lutowania się rozwiązała

. A co do lutowania, to w sklepie powiedzieli, że tych kabli nie da się lutować, bo cyna nie łapie tego wogóle.
Zdam relację z pracy w poniedziałek po powrocie z domu.
Dzięki za rady
