.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.maja.2025 20:36:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ADA]wymiana sondy-czy trzeba podłączać się pod kompa?
PostNapisane: 13.cze.2006 13:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:44:23
Posty: 77
Lokalizacja: Lublin
Panowie mam pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi po długim przeszukiwaniu archiwum.
Chcę wymienić w końcu sondę lambda w swoim aucie i mam pytanie. Czy przy tym zabiegu mam odłączyć akumulator albo czy po robocie trzeba się podłączyć do kompa aby skasować błąd?? Czy wogóle pojawi się błąd po odpięciu sondy?
I jeszcze jedno, czy ktoś z Was jeździ na sondzie japońskiego producenta "JC"? Dziś kolo w sklepie mi ją proponował (160pln). Ja się jednak zdecydowałem zakupić NGK za 200pln (uniwersalna do przelutowania wtyczek) bo Boscha nie mają.
Proszę o wskazówki :peace:
:(:: Nikt z Was nie wymieniał sondy???????????????????????????

_________________
A6 C4 '96 2.5TDI AAT
to był strzał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 23:06:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
jak wymieniś sonde to lepij sie podepnij bo moze troszke zamieszac ale nie powinna akumulator rozłącz na tą chwile :) cena jest przystepna ale mozna kupic taniej

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 23:07:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
ngk polecam

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 ADA]wymiana sondy-czy trzeba podłączać się pod kompa
PostNapisane: 13.cze.2006 23:15:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
marcin_pecak napisał(a):
NGK za 200pln (uniwersalna do przelutowania wtyczek)


Z tego co się orientuje to tego kabelka nie powinno się lutować, ja jak wymieniałem sonde (BOSCH) to dostałem w komplecie specjalna zlaczke.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 23:23:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
KSYSIU A6 napisał(a):
jak wymieniś sonde to lepij sie podepnij bo moze troszke zamieszac ale nie powinna


what a hell :diabel:


kolego @marcin_pecak skąd wiesz że padła sonda, byłeś na analizie czy był podpinany vag?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 08:16:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:44:23
Posty: 77
Lokalizacja: Lublin
Mauzer napisał(a):
KSYSIU A6 napisał(a):
jak wymieniś sonde to lepij sie podepnij bo moze troszke zamieszac ale nie powinna


what a hell :diabel:


kolego @marcin_pecak skąd wiesz że padła sonda, byłeś na analizie czy był podpinany vag?


Tak tak, byłem jeszcze na jesieni zaraz po kupnie auta. Znajomy mechanik podłączał się pod kompa, mierzył wszystkie ciśnienia, sprawdzał spaliny itd. Powiedział, że trochę wolno podaje zmiany do komputera.
Poza tym wszystkie objawy (opisywałem je już na forum) wskazują na nią.
Ja podejżewam, że padła w niej grzałka bo w zimie bardzo silnik głupiał - obroty skakały w granicach 1500 rpm. Uspokajał się dopiero jak stałem dłuższą chwilę na światłach. Tak mnie się przynajmniej wydaje, że podczas jazdy coś się za bardzo schładzało i dopiero na postoju silnik wracał do normalnej pracy.
Oglądałem wczoraj tę sondę NGK i są w komplecie do niej złączki to sprawa lutowania się rozwiązała ;-) . A co do lutowania, to w sklepie powiedzieli, że tych kabli nie da się lutować, bo cyna nie łapie tego wogóle.
Zdam relację z pracy w poniedziałek po powrocie z domu.
Dzięki za rady :peace:

_________________
A6 C4 '96 2.5TDI AAT
to był strzał


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: