no tak

... osduwasz siedzenia przednie max do przodu. na bokach tunelu pokaza Ci sie 2 srubki jedna po lewej , druga po prawej. odkrecasz je . wyhaczasz raczke recznego , zaczep masz od spodu. wydlubujesz do gory caly przycisk blokady dygra , odlaczasz go . Tym samym uzyskujesz mozliwosc podniesienie tunelu do gory ... unosisz tyl tunelu do gory ile sie da bez oporu, podnosisz przod lekko do gory , opuszczasz tyl podnosisz przod , wrzucasz 3 bieg zeby drazek nie przeszkadzal i zsuwasz do przodu caly tunel z lewarka recznego ktory najlepiej zeby byl maxymalnie zaciagniety do gory. nastepnie masz juz mechanizm recznego na wierzchu , sciagasz zawleczke i wyciagasz ten bolec co wychodzi na zewnatrz auta
p.s.
jak masz do tylu nawiewy w tunelu to jedyny wist pozniej przy zakladaniu zeby kratkami trafic w tunel... chyba ze masz zapalniczke jeszcze i/lub grzane zydle z tylu to zanim podniesiesz tunel do gory musisz wlozyc lape pod tunel z tylu i wyczepic wtyczki ... 2 od grzania i jedna od zapalniczki