.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 08:21:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,6 v6]Jak zrobic pierwszy tłumik (zamiast kata)
PostNapisane: 17.cze.2006 13:23:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Dodam, że mam spore możliwości ciecia i spawania kwasówki :> . Może jakieś rysunki albo schemat :?: . Dzięki :D .

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 13:27:13 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wstaw kawalek rury zamiast katow byle srednica wewnetrzna byla taka samaa jak chcesz zaszalec to zrob rurke z podwojna scianka :D ... tyle ze wewnatrzna srednica musi byc taka sama jak srednica wewnetrzna wydechu ... to jedyna rzecz ktrotej musisz sie trzymac .
chyba ze chcesz z katalizatorow zrobic tlumiki to wywal wnetrze , wstaw rurke z powierconymi otworami , przestrzen miedzy sciankami kata a rurka wypchaj wata szklana i masz tlumik :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 15:26:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Boję się, że wstawienie samej rurki rozpiórkuje mi resztę wydechu, dlatego chcę zrobić tłumiki, raczej od początku, bo puchy po katach są takie sobie lub nawet bardzo takie sobie. Mam też ochotę zwyczajnie poeksperymentować, ale nie mogę (nie potrafię) znależć żadnych rysunków, schematów, przekrojów jak też opisów :) .

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 16:04:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nic Ci nie rozpiorkuje ... wstawiaj rury i daj spokoj z ekspertmentami ... no chyba ze jezdzisz na gazie 2 generacji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 16:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Albo kup dwa najzwyklejsze tłumiki przelotowe (cena 50-100 zł za sztukę), wstaw je w miejsce katalizatorów i będzie git.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 16:46:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Dokładnie tak jak pisze Jabolos. Pare dni temu tak zrobiłem w C4 i śmiga aż miło. Jak masz wszystkie narzedzia to możesz tłumiki ladnie wkomponować w podwozie tak żeby nie wisiały nisko nad glebą.

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 17:01:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
jabolos napisał(a):
Albo kup dwa najzwyklejsze tłumiki przelotowe (cena 50-100 zł za sztukę), wstaw je w miejsce katalizatorów i będzie git.


Chciałbym je zrobić sam z kwasówki, bo mam mam materiały po innej robocie :P , i byłyby wieczne, tylko nie wiem dokładnie jak taki tłumik jest zbudowany :/ . Jeżeli tak jak Hans wyżej napisał, to zrobię je w dwie godziny :D , a kto zarabia parę dych na godzinę i jeszcze ma z tego przyjemność :? ;-) : .

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 17:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Tłumik przelotowy jest zbudowany dokładnie tak jak Hans napisał. Jam masz materiały i trochę zdolności to pewnie dasz rade to zrobić. Zamiast waty szklanej możesz zastosować specjalną watę do tłumików.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 17:31:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
jabolos napisał(a):
Tłumik przelotowy jest zbudowany dokładnie tak jak Hans napisał. Jam masz materiały i trochę zdolności to pewnie dasz rade to zrobić. Zamiast waty szklanej możesz zastosować specjalną watę do tłumików.


O !, robi się przyjemnie, tylko gdzie taką watę kupić, bo w Castoramie nie widziałem :D .

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 17:48:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
o wate szklana pytaj w budowlanych sklepach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 20:03:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
profi wata-wełna do tłumików to np. Rowing Silentex. Można oczywiście użyć tej z Castoramy ale ona ma tendencję do wchłaniania wody i może to prowadzić do korozji takiego tłumika (chociaż to będzie pierwszy tłumik i nie jest to aż takie groźne w tym przypadku, gorzej jak byłby to tłumik końcowy). Blachę perforowaną do wykonania wewnętrznej rury kupisz tutaj -> http://www.mevaco.pl/ (o ile nie będzie Ci się chciało samodzielnie wiercić dziur).
W razie niedostania tej waty pierwszą warstwę można dać z metalowej waty kwasoodpornej lub ewentualnie nierdzewnej. Do dostania w marketach na dziale hydraulicznym. Wata ta będzie zapobiegała wydmuchiwaniu waty mineralnej.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 21:35:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
jabolos napisał(a):
profi wata-wełna do tłumików to np. Rowing Silentex. Można oczywiście użyć tej z Castoramy ale ona ma tendencję do wchłaniania wody i może to prowadzić do korozji takiego tłumika (chociaż to będzie pierwszy tłumik i nie jest to aż takie groźne w tym przypadku, gorzej jak byłby to tłumik końcowy). Blachę perforowaną do wykonania wewnętrznej rury kupisz tutaj -> http://www.mevaco.pl/ (o ile nie będzie Ci się chciało samodzielnie wiercić dziur).
W razie niedostania tej waty pierwszą warstwę można dać z metalowej waty kwasoodpornej lub ewentualnie nierdzewnej. Do dostania w marketach na dziale hydraulicznym. Wata ta będzie zapobiegała wydmuchiwaniu waty mineralnej.


I tak trafiłem tu http://www.streetracing.pl/forum/search ... de=results (wpisałem wata) i wiem już wszystko :> . Z tą Castoramą to miał być żart, a okazuje się ,że wełnę mineralną stosuje się nie tylko do wygłuszania budynków. Mam też drobno plecioną diagonalną siatkę kwasoodporną.....

Jeszcze raz dzięki :D

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: