.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 13:40:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.8 V6] Stukanie w przednim kole
PostNapisane: 17.cze.2006 17:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witam jestem nowy ale mam nadzieje że mi pomożecie jestem posiadaczem Audi C4 2.8 V6 i mam problem bo na dziurach słysze i czuje jakieś pukanie w przednim kole od strony kierowcy i nicholery niewiem co wymienić czy wachacz cy drążek niewiem wiec prosze o pomoc może komuś tesz tak pukało Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 17:38:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2005 18:03:28
Posty: 37
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Witaj, u mnie też jakiś czas temu coś stukało, no i był to wahacz.
Jednak myślę, że powinien ktoś obadać Twoje Audi na podnośniku [lepiej na szarpaku , ale to zwiększa koszty :/ ], aby się upewnić co do przyczyny.
Pozdrawiam :peace: i powodzenia.

_________________
C4 2.5TDI
Nowy nabytek: A4 B5 1.8TQ :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 18:28:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
To moze nawet stukac amortyzator- luzy na "osce" amorka.
Mozesz to sprawdzic tylko z samochodem stojacym na kolach.
Amorek "rozprezony" nie bedzie mial luzow.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 18:36:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bez sprawdzenia auta nikt Ci nie powie co stuka ... tu mozesz sie najwyzej dowiedziec co i jak sprawdzic
Mianowicie
jezeli chcesz spawdzic wahacz ... podnosisz auto odrazu widac tuleje met-gum wahacza, bo sie wygiela , czy nie jest poodrywana i popekana.
bierzesz kawal loma i wsadzasz go miedzy kolumna a wahacz i naciskasz na dol ... jzeli na sworzniu zauwazysz jakis luz badz trzymajac na nim reke poczujesz przesuniecie sworznia wzgledem wahacza to wahacz do wymiany

jezeli chcesz sprawdzic koncowke drazka , obejmujesz dlonia i sciskasz koncowke drazka a druga osoba musi kierownica wykonywac krotkie i szybkie ruchy lewo-prawo

jezeli chcesz spawdzic amortyzator.. musisz zdemontowac z gory poduszke amortyzatora zwana tez lozyskiem za pomoca 3 srub sluzacych tez do ustalenia kata pochylenia kola . po zdemontowaniu i wyjeciu tej poduszki masz w reki tloczysko amortyzatora. jezeli ruszajc na boki jest wyrazny luz to puka amortyzator.

sa jeszcze inne przyczyny pukania.mianowicie wybite gumy trzymajace stabilizator oraz talezyki mocujace stabilizator do wahaczy ale to juz zdecydowanie cisej puka

przy skrecaniu jzeli slychac ze cos przeskakuje to do wymiany sa najprawdopodobniej lozyska kolumny ale nie te o ktorych spominalem wczeniej lecz takie plastikowe zaraz nizej lezace na sprezynie takze trzeba juz kolumne mcphersona wyciagnac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 19:07:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
10,20 zł w kieszeń i jedź na porządną stację diagnostyczną,dokładnie ci powiedzą ,bez alpejskich kombinacji ,co gdzie puka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 20:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wielkie dzięki teras to mam przynajmniej obraz co gdzie i jak a jak sprawdze co było to napisze jeszcze raz dziękówa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 20:21:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
no i mam jusz pełny obraz co mi stuka pojechałem na tszepaki tak jak mi radziliście i dowiedziałem się że to wachacz poprostu się złużył dzięki za rady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 16:46:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Z tymi diagnostami to też nie do końca tak jest, ja u siebie w miasteczku byłem chyba u wszystkich, wymieniłem wszystkie tuleje, końcówki, gumy i amortyzatory + łozyska górze. Auto było i na szarpakach i ręcznie łomem sprawdzane, mówili że to maglownica ale wykluczyłem to. Stukało dalej, przy ruszaniu, hamowaniu, najeżdżaniu na dołki. Przyczynę odkryłem niedawno sam: wybiła się tuleja metalowo-gumowa łącząca belkę podtrzymującą skrzynię biegów z nadwoziem. Koszt ok 120 pln (na jedną stronę bez roboty). Gdybym to wiedział wcześniej to byłbym o jakiś 1000 pln bogatszy, ale przynajmniej tak wiem że mam nową zawiechę i już nie stuka :D

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 15:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
No i masz racje ci moji diagności są do bani wymieniłem wachacz na nowy i wydawało mi sie że niepuka ale dzisiaj przejechałem po dziużystym terenie i puka mniej ale puka myśle że to gdzieś w amoże coś padło tylko niewiem co tam mogło się złużyć. No i kwestia listy wspomagania jak sprawdzić że to tam może być przyczyna pukania? A dzieje się tak jak jade po dziurach wtedy słychać takie puk puk ale tylko w lewym kole wachacz jusz odpada bo nowy co dalej ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: