Mauzer napisał(a):
1. zmień mechanika odrazu!
2. uzupełnij stan oleju na max
3. kiedy wymieniałeś olej?
- jeśli nie to sworzeń vacuum pompy stuka.
- jesli nie to stuka któryś samoregulator (a w r5 dalej osadzone cylindry dostaja większej temperatury więc łatwiej przegrzać samoregulatory).
nie panikuj niezbiedniejesz

1) Sorry ale nie znasz goscia, robie u niego samochody juz > 3 lata i zawsze jest OK. Przede wszystkim gosc nie olewa roboty i nie patrzy tylko na to ile zarobi tylko interesuje go zadowolenie klienta. Akurat mechanior jest dobry z takich rzeczy jak silniki, skrzynie za to gorszy w elektronice (tu mam innego specjaliste)
2) Oleju na maxa nie dolewam zeby simmeringi nie puscily - wydaje mi sie ze optymalny stan jest w polowie miarki
3) Olej byl wymieniany jakis miesiac temu
Dzis tez bylem u mechanika (akurat samochod brata) posluchalismy silniczka stukanie zmienilo sie - dzwiek jest inny. Jutro kupuje kable WN (tak czy tak mialem kupic - LPG....) i zobaczymy moze to cos zmieni. Jak nie zmieni to sie narazie nie przejmuje zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie ...