.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.maja.2025 18:05:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 1,9 tdi - 2000 - Kalisz
PostNapisane: 04.lip.2006 11:16:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2005 11:17:01
Posty: 22
Lokalizacja: Poznań,Leszno
Witam,

Czy któryś z kolegów jest może z kalisza i zna to auto?

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=113339930

Czy ten model miał już poprawione zawieszenie przednie, czy też tak często wysiadają owe "słynne" wahacze? No właśnie jak bardzo powinienem się obawiać tego zawieszenia, bo czytałem już różne opinie n/t jego trwałości.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

pozdrawiam

_________________
5.2007 - BMW E-39 528 i '97
8.2006 - 3.2007 Toledo 2,3 VR5 '00
7.2004 - 7.2006 Audi 80 B3 1,8 s '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 14:01:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
-niestety nie jestem z Kalisza ...
-tak A4 B5 po liftingu ma mocniejsze zawieszenie .....
-zawieszenie nie jest takie straszna jak mowia ... ;-)
-jechac ,zobaczyc ,sprawdzic i jak dobre to brac ..... :D
P.S dodatkowy plus ... silnik TDI i Avant..... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 14:17:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Zawieszenia są i po lifcie też do dupy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 15:58:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2005 11:17:01
Posty: 22
Lokalizacja: Poznań,Leszno
rafala6 napisał(a):
Zawieszenia są i po lifcie też do dupy.


A po ilu kkm tak średnio wysiada to zawieszenie?
W b3 to niestety ok 10-15 kkm coś zaczyna pukać.
Plus jest taki, że części niedrogie, ale mimo wszystko zawsze kłopot, bo trzeba się umówić do mechaniora, etc..

_________________
5.2007 - BMW E-39 528 i '97
8.2006 - 3.2007 Toledo 2,3 VR5 '00
7.2004 - 7.2006 Audi 80 B3 1,8 s '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 16:28:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Wszystko zależy od stylu jazdy i dziur na drodze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 17:47:58 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
rafala6 napisał(a):
Zawieszenia są i po lifcie też do dupy.


Nie zawieszenie do dupy tylko nasze drogi :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 18:40:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zawieszenie po lifcie jest trwalsze, tak przynajmniej bylo , jest u mnie. W A4 2.8 95r moglem wachacze wymieniac jeden za drugim, w obecnej A4 2.5TDI 2000r. jezdzejuz od ponad roku i wymienialem 1 wachacz, ale to moze dlatego,ze wczesniej auto jezdzilo po szkiebranskiej stronie i tam serwisowane bylo w ASO, a tam wachaczyki nieco lepsze niz z rynku wtornego.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 09:43:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.gru.2004 12:43:35
Posty: 394
Lokalizacja: Elbląg
Auto: A6 Allroad
Zawieszenie po lifcie nieczym szczególnym sie nie różni - a jeśli tak niech mi jakiś mądry powie czym.
Auto z ogłoszenie ładne, wszystko OK nawet bardoz OK z tym że ten przebieg to między bajki chyba ... ale z tym rocznikiem to w ASO powinno się dać sprawdzić czy prawdziwy - jak by nie był to bym gościa na policję jeszcze zakapował.

_________________
AUDI A6 Allroad - CDYA
pozdruffka adadur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 20:57:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Trwałością....

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 22:25:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Do dupy jest papier toaletowy.
Zawieszenie jest doskonałe , tylko nikt nie przewidział tego że Audi B5 będzie jeździć po polskich drogach -> czyt. poligonach drogowych. Komfort jazdy na zawieszeniu B5 jest po prostu doskonały i to jest fakt. Jelsi kogoś nie stac na remont zawiechy w B5 , ma 2 opcje:
- wyprowadzić się na zachód
- Kupić Renault 5 (zawiecha nie do zarżnięcia)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2006 06:55:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.gru.2004 12:43:35
Posty: 394
Lokalizacja: Elbląg
Auto: A6 Allroad
Norbi napisał(a):
Trwałością....

Nie widziałem od spodu auta sprzed liftu ale powiedz czym się różni skoro wahacze te same. Wiem że łącznik stabilizatora był inny ale i w starszych pewnie większość juz pozmianiała je (starego typu już nawet nie kupi).

_________________
AUDI A6 Allroad - CDYA
pozdruffka adadur


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: