.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 17:42:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8, all] silnik pompa pilne!!
PostNapisane: 02.sie.2006 10:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 07:37:22
Posty: 103
Lokalizacja: Bielsko-B
!! pilnie !! potrzebuje informacji - jaka moze byz przyczyna ze nie mozna sie polaczyc przez lacze OBD z komputerem silnika - ze wszystkim innym sie laczy, a z silnikiem nie??? auto nie mialo wypadku, nie wyswietla na ekranie zadnych bledow, kreci silnik, nie chce zapalic, jakby paliwo nie szlo (nie pracowala pompa) - czy jest jakies firmowe zabezpieczenie w alarmie?
gdzie szukac przekaznika od pompy - moze miec wplyw?
bezpieczniki OK...
czy pompa moze miec wplyw na calosc?????

co jeszcze sprawdzac??

...na wszelki wypadekj dodam, ze do serwisu nie dojade jakby ktos mi proponowal ;))

_________________
A8 4,2 quattro '96 - aktualnie do sprzedania
Obrazek
Audi A4 1,8 kombi 96
no i.. Renault Espace - szkoda że Audi takiego czegoś nie zrobiło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 20:59:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 07:37:22
Posty: 103
Lokalizacja: Bielsko-B
no, dzieki za zainteresowanie!! :/ :/ :/

w koncu po rozkreceniu wiekszosci plastikow pod maska znalazlem spalony bezpiecznik zaraz kolo komputera (20A) - po wymianie odpalilem, ale chodzi na razie nierowno i czasem zaswieca sie cat - jutro podlaczam do komputera i zobacze co znowu jest grane, ale 1szy kamien spadl mi z serca....
jedynie na razie nie przelacza sie na gaz, ale to tez jutro..

p.s.
na www.nissanklub.pl/forum/index.php nigdy nie czekalem dluzej jak 2 godz. na odpowiedz kogokolwiek... polecam lekturke, a niby audi jest bardziej popularne ;((

_________________
A8 4,2 quattro '96 - aktualnie do sprzedania
Obrazek
Audi A4 1,8 kombi 96
no i.. Renault Espace - szkoda że Audi takiego czegoś nie zrobiło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 21:12:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jaano napisał(a):
na www.nissanklub.pl/forum/index.php nigdy nie czekalem dluzej jak 2 godz. na odpowiedz kogokolwiek... polecam lekturke, a niby audi jest bardziej popularne ;((

... a najbardziej ostatnio popularne sa A8 :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 10:02:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
jaano napisał(a):
no, dzieki za zainteresowanie!! :/ :/ :/

w koncu po rozkreceniu wiekszosci plastikow pod maska znalazlem spalony bezpiecznik zaraz kolo komputera (20A) - po wymianie odpalilem, ale chodzi na razie nierowno i czasem zaswieca sie cat - jutro podlaczam do komputera i zobacze co znowu jest grane, ale 1szy kamien spadl mi z serca....
jedynie na razie nie przelacza sie na gaz, ale to tez jutro..

p.s.
na www.nissanklub.pl/forum/index.php nigdy nie czekalem dluzej jak 2 godz. na odpowiedz kogokolwiek... polecam lekturke, a niby audi jest bardziej popularne ;((

No ale gdybys nas nie okłamywał, że bezpieczniki dobre, to może pomoc była by szybsza.
Piszesz, że dobre bezpieczniki, a jednak spalone. :/

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 10:17:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 22:06:06
Posty: 49
Lokalizacja: Bielawa
Nic się nie łam. Ciesz się że nie dostałeś bardzo popularnej i lubianej tu odpowiedzi pt. "użyj opcji szukaj". Przeciez wszystko już było.... :)

_________________
"Nie igram ze Śmiercią-zabawiam się Życiem..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 10:26:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
jaano napisał(a):
p.s.
na www.nissanklub.pl/forum/index.php nigdy nie czekalem dluzej jak 2 godz. na odpowiedz kogokolwiek... polecam lekturke, a niby audi jest bardziej popularne ;((


Sorry kolego ale jak byś się przyjżał dokładniej to zauważysz że są wakacje i wiele osób wyjechało lub już myślą o wczasach.Mi na przykład ostatnio nie chce się wchodzić na forum bo wole zimne piwko wypić.
:D Widocznie na forum nissana ludzie bardziej oblegli swoje PC i nie lubią piwa.

Cytuj:
... a najbardziej ostatnio popularne sa A8


U mnie we wiosce jest zagłębie A8 a i tak nie ma dobrego mechanika do tych autek :): .

Ps Jak byś miał Maybacha też byś miał do nas żal że nikt nie wie o co chodzi i jak Ci pomóc.Sorry, ale masz szczęście jeździć naprawdę b.dobrym autem ale za to bardzo skomplikowanym.Nie miej więc żalu że się nie znamy.
Cieszę się że udało się rozwiązać problem samemu.Może Twoje doświadczenie jeszcze się kiedyś komuś przyda. :peace:
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 12:55:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 07:37:22
Posty: 103
Lokalizacja: Bielsko-B
nie badzmy cyniczni, w koncu tworzy sie tu grupe uzytkownikow a nie wrogow ludu..
..nie napisalem ze A8 jest bardziej popularne tylko Audi jako marka..

te same silniki sa w V8, A6 (nawet nie wiem czy w A4 sie nie trafia) no i oczywiscie w A8, mysle ze na forum moga byc rowniez zalogowani coniektorzy mechanicy/elektrycy i inni fachowcy - nie tylko zwykli uzytkownicy zupelnie innych modeli - dlatego na w/w stronce podoba mi sie tez podzial na modele produkcyjne, bo duzo latwiej trafic na tematy zwiazane z danym modelem - wyszukiwarka jest fajna ale nie wiem czemu to szukanie jest taki utrudnione - przewaznie wynik poszukiwanie "nie znaleziono...", pozatym usterki bywaja podobne, a zzupelnie nie znalem sie jak dotad na Audi, wiec czasem kazda podpowiedz bywa dobra, tymbardziej ze czesto ktos inny ja skomentuje - albo jako bzdure albo pociagnie temat - ja jak moge to lubie doradzac i tworzyc atmosfere grupy!!
.. a ze A8 widze coraz wiecej i sa chyba nawet w podobnych cenach (starsze) jak A6 czy 100'tki...

...no, ale przyjaciel Pablo200 pomogl mi i okazalo sie ze spalona byla 1 cewka (az stopiony plastik z niej wycislo), uzywka za 200zl w pobliskim autoszrocie k.Bielska (takiego duzego jeszcze nie widzialem... moge podac tel. jakby ktos cos szukal... nie zebym byl w jakikolwiek sposob spokrewniony z kims z tamtad!!)
- wszystko wrocilo do normy, nawet gaz juz dziala bez problemu - wiec chyba pobiera dane z gl. komputera ze nie chcial przelaczyc sie na tansze paliwko

widze ze bez komputera i OBD nie wiele idzie zdzialac w tych samochodac..

pozdrawiam wszystklich i zycze zimnego piwka na tarasiku ;)) (...chyba ze ktos nie ma tarasiku, bo na piwko chyba wszystkich stac..jeszcze..)

jak bede mogl pomoc to pomoge!!

_________________
A8 4,2 quattro '96 - aktualnie do sprzedania
Obrazek
Audi A4 1,8 kombi 96
no i.. Renault Espace - szkoda że Audi takiego czegoś nie zrobiło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 13:20:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
O widzisz. Ten post już lepszy jest.
Jakbyś zapytał albo podał numer tej cewki to może jeszcze ktoś by ci dopisał czy np. nie występowała ona w silnikach w A4 i wtedy za ok 200 PLN to byś ją w ASO nówkę z gwarancją kupił. Oczywiście jeśli jest to pojedyncza cewka na każdy cylinder, bo inne to już cena w górę rośnie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 13:33:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 07:37:22
Posty: 103
Lokalizacja: Bielsko-B
tyle samo kosztuje w serwisie? - szczerze watpie, ale nie mialem czasu sprawdzac - ci na szrotach maja dobre rozeznanie w cenach czesci i najczesciej jest to polowa ceny w sklepie, byla to pojedyncza cewka na pojedyncza swiece

_________________
A8 4,2 quattro '96 - aktualnie do sprzedania
Obrazek
Audi A4 1,8 kombi 96
no i.. Renault Espace - szkoda że Audi takiego czegoś nie zrobiło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 13:36:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Autko ładnie śmiga miałem okazje się przejachać
:P

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 14:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
jaano napisał(a):
tyle samo kosztuje w serwisie? - szczerze watpie, ale nie mialem czasu sprawdzac - ci na szrotach maja dobre rozeznanie w cenach czesci i najczesciej jest to polowa ceny w sklepie, byla to pojedyncza cewka na pojedyncza swiece


Jak znam życie to zapłaciłeś tyle samo co za nową lub nowa kosztuje troszkę więcej ;-) .Ci na szrotach znają ceny części ale wierz mi,nie po toaby sprzedawać je za połowę ceny :/

Enyway.

Ten silnik który masz w A8 ciężko spotkać w A6 (tylko S-ka) lub w A4 (chyba nie było)


Cytuj:
Autko ładnie śmiga miałem okazje się przejachać


Nie myślę inaczej :P

Pozdrawiam i miłego :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 16:37:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Jeżeli chodzi o nową taką cewkę to w ASO kosztuje ok. 900-1100,
zależy od okresu.
W A8 4.2 leci zazwyczaj jedna cewka zaraz po zagazowaniu,
a póżniej w większości przypadków jest spokój.
Niewiem dlaczego tak się dzieje, choć swoją koncepcję mam.
Ale znam już kilkadziesiąt przypadków kiedy tak się dzieje.
Więc UWAGA GAZOWNICY.
Przed zagazowaniem A8 4.2 zaopatrzyć się zawczasu w cewkę zapłonową
.

jaano napisał(a):
te same silniki sa w V8, A6 (nawet nie wiem czy w A4 sie nie trafia) no i oczywiscie w A8, mysle ze na forum moga byc rowniez zalogowani coniektorzy mechanicy/elektrycy i inni fachowcy - nie tylko zwykli uzytkownicy zupelnie innych modeli - dlatego na w/w stronce podoba mi sie tez podzial na modele produkcyjne, bo duzo latwiej trafic na tematy zwiazane z danym modelem - wyszukiwarka jest fajna ale nie wiem czemu to szukanie jest taki utrudnione - przewaznie wynik poszukiwanie "nie znaleziono...", pozatym usterki bywaja podobne, a zzupelnie nie znalem sie jak dotad na Audi, wiec czasem kazda podpowiedz bywa dobra, tymbardziej ze czesto ktos inny ja skomentuje - albo jako bzdure albo pociagnie temat - ja jak moge to lubie doradzac i tworzyc atmosfere grupy!!

Wszystko pięknie ładnie ale chyba z całej gamy Audi, A8 3.7/4.2 quattro z lat 94-98, ma wbrew pozorom mało wspólnego jakby się wydywało
z innymi modelami Audi. Model A8 2.5 TDI i 2.8 benz. z tych lat są rzeczywiście kompatybilne z wieloma innymi modelami.
Dopiero po liftingu (`99<) jest dużo większa integracja z pozostałymi modelami.
A co do modelu V8 to wiadomo wszem i wobec, iż jego utrzymanie jest
bardzo kosztowne, gdyż prawie nic od innych modeli do niego nie pasuje,
i ci co nim jeżdżą to są w większości pasjonatami tego modelu i dlatego tylko decydują się na jeżdżenie nim.
I niestety Jaano, jak trzasniej jeszcze ze kilkadziesiąt tys. km A8,
to sam stwierdzisz, że radzenie tu komuś na podstawie innych modeli
by było fatalne, gdyż zawansowanie techniczne modeli A8 z lat 94-98,
jest co najmniej takie jak dopiero w obecnym modelu A6.
Wiadomo poszczególne układy są nowszej generacji, świat idzie do przodu, ale chodzi mi o taką rzecz jak:
- gdy w A8 przepali ci się bezpiecznik popielniczki np. tylnej, to wróży
to małe kłopoty i odległe, ale gdy przedniej to przeważnie początek drobnych kłopotów, lub z czasem większych jak w porę nie znajdziesz
przyczyny.
To jest bardziej skomplikowane auto niż się na początku wydaje.
A w A6, dopiero w modelu obecnym nic się nie dzieje bez przyczyny,
nawet najdrobniejsza rzecz, podobnie jak w przykładzie z zapalniczką w A8.
Miałem poprzedni model A6 z `98 i `01 (po liftingu), i poza skomplikowaniem tego
modelu przez skrzynie autom.,
to jest znacznie prostszy i łatwiejszy w naprawie i konstrukcji niż rzeczone tu A8 `94-`98.
Pozdrowiam

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 22:55:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 07:37:22
Posty: 103
Lokalizacja: Bielsko-B
dzieki Darm za pocieszenie....
to pozostaje mi tylko liczyc na wspolprace z laczem OBD i oprogramowaniem - na razie z Pablem ;)), bo widze ze bez tego w obecnych czasach nic sie nie zdziala, szkoda ze o tym bezpieczniku nie poinformuje mnie komputer - jak o zarowce w tylnych lampach - ktora juz mialem okazje wymienic ;) ... pisales juz o tych zarowkach i Pablo wspominal...

mam jednak nadzieje ze to auto mnie nie zawiedzie, szczegolnie na Chorwacji i w drodze, jak i pozniej! i ze jest trwale jak slogan z niemieckimi samochodami.
:piwo:

_________________
A8 4,2 quattro '96 - aktualnie do sprzedania
Obrazek
Audi A4 1,8 kombi 96
no i.. Renault Espace - szkoda że Audi takiego czegoś nie zrobiło


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: