.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2025 17:42:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 AFB] Problemy z moca..... prawdopodobnie rozwiazane
PostNapisane: 25.sie.2006 20:53:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Opisze tutaj przypadek mojego auta.... moze to komus pomoze bo w przyrodzie istnieja nie tylko zaworki N75 i przeplywomierze. Auto od poczatku bylo mulowate ale ostatnio zaczelo mnie to wnerwiac bo np spod swiatel ruszalem rowno z Punto 1.2 i dopiero po wielu metrach moglem sie odczepic od niego :diabel: . Co jakis czas auto sie wieszalo przy 3 tys obrotow.... wystarczyl reset i bylo ok. Poczytalem forum..... kupilem nowa przeplywke ... no niby cos poczulem ale dalej sie wieszalo i bylo mul. Pozyczylem N75... wydawalo sie ze jest lepiej....ale dalej sie wieszal. Pojechalem do Pana Daneckiego do Piekar Slaskich. Profesjonalista, wielokrotnie ratowal A6 ojca. Przejechalismy sie z podpietym VAGiem diagnoza wskazywala na turbine.... najpierw wyraznie przeladowywawala by po sek spasc ponizej wartosci zadanej i nigdy jej nie osiagnac. Wczesniej sprawdzalem czy nie mam zapieczonej kierownicy turbiny.... i chodzila leciutko wiec tez nie to. Pan Danecki zdecydowanie wykluczyl N75 ale znalazl nieszczelnosc w podcisnieniu, po rozebraniu nadkola dotarlismy do zbiornika podcisnienia... rozszedl sie na zgrzewach i byl nieszczelny... stalo sie to zapewne podczes bocznej przycierki ktora kiedys mialo auto :| . Nikt na to nie zwrocil uwagi przy blacharce. Pokleilismy zbiorniczek i wydawalo sie byc lepiej ale ostatecznie dalej byl nieszczelny..... zaslepilismy przewod wylaczajac go z obiegu i auto wyraznie odzylo ale dalej sie wieszalo.... w koncu przy wymianie klockow pewien mechanik popsul serwo.... nie ma co opisywac jak to osiagnol ale mu sie udalo. Po wymianie serwa porawily sie nie tylko hamulce ;) auto dostalo kopa i teraz slicznie smiga :P Wnioskuje ze padlo podcisnienie.... przez zbiornik i serwo. Stad mialem klopoty ze sterowaniem sprezarki i spadek mocy. Umowilem sie z panem Daneckim na sprawdzenie calosci za jakis czas. pojezdzimy i zobaczymy jak zachowuje sie turbina :P Moja dupohamownia odnotowala jednak znaczny przyrost przyjemnosci z jazdy ;-)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 21:13:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
no to gratulajacje ... nie ma to jak zdrowe TDI .... :D
P.S masz moze jakies fotki z napraw .... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 21:21:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Czy zdrowe to sie okaze :P Na razie zap... az milo i ani razu sie nie zawiesil.... ale za malo bylo jezdzone, zobaczymy po kilku tygodniach. Teraz musze kupic zbiornik podcisnienia. Pytalem w ASO i jest jeden na skladzie w Poznaniu :D cos kolo 90 zl wiec nie tragedia. Fotek nie mam ale jak bede zakladal nowy to moze zrobie. Zbiornik jest pod blotnikiem przy slupku A przykrywa go nadkole i dostep jest po zdjeciu kola i nadkola. Reszta instalacji podcisnienia jest latwo dostepna. Kurka ile sie nadmuchalismy w te rurki :):

Jest jeszcze jedna zagadka do rozwiazania: dlaczego po przekroczeniu 220 km/h zapala mi sie lampka od ASR i druga od ABS a po restarcie gasna. To tez sie rozgryzie ;-)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 21:42:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kontrolki swiecily od problemu z podcisnieniem. podcisnienie w V6 jest wspolne dla turbo i ukladu hamulcowego.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 21:48:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
meszrum napisał(a):
kontrolki swiecily od problemu z podcisnieniem. podcisnienie w V6 jest wspolne dla turbo i ukladu hamulcowego.


Sprawdze w poniedzialek w drodze do pracy. Mysle ze to moze miec zwiazek. Zapalaly sie idealnie po 220 jak lampka ostrzegawcza ......... krotko po tym mulilo auto do 3tys

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 14:57:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 22:46:44
Posty: 55
Lokalizacja: Trzebnica
hehehe powyżej 22okm/h to może cię ostrzega !!! ja po przekroczeniu 245 zdziwiłem się jak obroty dośc wolno spadały i poczułem troche dziwny zapach z nawiewów (cieplutko pod maska było) ale raz sprawdziłem i wystarczy teraz sporadycznie zblizam się do 200 jak np spóxniony jestem.

_________________
Audi B 4 2,3 NG obniżona /warcząca burgundowa laska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 17:28:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Cytuj:
ja po przekroczeniu 245 zdziwiłem się jak obroty dośc wolno spadały
A u mnie po przekroczeniu 300 km/ h to juz tylko dziob do gory i sru w powietrze :P :D
Ale to byl Boeing :diabel:
Naspawlo, bez urazy ale troche mnie smiesza takie predkosci.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 17:54:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
npspawlo napisał(a):
hehehe powyżej 22okm/h to może cię ostrzega !!! ja po przekroczeniu 245 zdziwiłem się jak obroty dośc wolno spadały i poczułem troche dziwny zapach z nawiewów (cieplutko pod maska było) ale raz sprawdziłem i wystarczy teraz sporadycznie zblizam się do 200 jak np spóxniony jestem.

ja przy 280 puscilem bąka... :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 17:56:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Bilu napisał(a):
npspawlo napisał(a):
hehehe powyżej 22okm/h to może cię ostrzega !!! ja po przekroczeniu 245 zdziwiłem się jak obroty dośc wolno spadały i poczułem troche dziwny zapach z nawiewów (cieplutko pod maska było) ale raz sprawdziłem i wystarczy teraz sporadycznie zblizam się do 200 jak np spóxniony jestem.

ja przy 280 puscilem bąka... :):

tak to jest jak sie ma TDI .... :D

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 18:01:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
spanky napisał(a):
Bilu napisał(a):
npspawlo napisał(a):
hehehe powyżej 22okm/h to może cię ostrzega !!! ja po przekroczeniu 245 zdziwiłem się jak obroty dośc wolno spadały i poczułem troche dziwny zapach z nawiewów (cieplutko pod maska było) ale raz sprawdziłem i wystarczy teraz sporadycznie zblizam się do 200 jak np spóxniony jestem.

ja przy 280 puscilem bąka... :):

tak to jest jak sie ma TDI .... :D

masz nieaktualne dane :P
ps. TDI tyle nie lataja ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 18:03:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Bilu napisał(a):
spanky napisał(a):
Bilu napisał(a):
npspawlo napisał(a):
hehehe powyżej 22okm/h to może cię ostrzega !!! ja po przekroczeniu 245 zdziwiłem się jak obroty dośc wolno spadały i poczułem troche dziwny zapach z nawiewów (cieplutko pod maska było) ale raz sprawdziłem i wystarczy teraz sporadycznie zblizam się do 200 jak np spóxniony jestem.

ja przy 280 puscilem bąka... :):

tak to jest jak sie ma TDI .... :D

masz nieaktualne dane :P
ps. TDI tyle nie lataja ;-)


zawsze myslałem ze kombajny to dizle .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 18:11:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
spanky napisał(a):
Bilu napisał(a):
spanky napisał(a):
Bilu napisał(a):
npspawlo napisał(a):
hehehe powyżej 22okm/h to może cię ostrzega !!! ja po przekroczeniu 245 zdziwiłem się jak obroty dośc wolno spadały i poczułem troche dziwny zapach z nawiewów (cieplutko pod maska było) ale raz sprawdziłem i wystarczy teraz sporadycznie zblizam się do 200 jak np spóxniony jestem.

ja przy 280 puscilem bąka... :):

tak to jest jak sie ma TDI .... :D

masz nieaktualne dane :P
ps. TDI tyle nie lataja ;-)


zawsze myslałem ze kombajny to dizle .... :):

jakis czas temu zamienilem traktor na kombajn o mocy 2 traktorow ;-)

zeby nie bylo ot - doktorku, jakie bledy wykazywal VAG? chodzi mi dokladnie o numer bledu.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 20:21:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Ale spapraliscie temat..... :diabel: OT jak sie patrzy :| Dzisiaj umylem auto trysnolem oponki pianka az sie swiecily ;-) a potem testowalem sterowanie sprezarki. Ciagnie slicznie i ani razu sie nie zawiesil. Bilu co do numeru bledu to nie pamietam wiem ze slownie wyrazalo sie to jako zbyt wysokie cisnienie w kolektorze dolotowym czy tez cisnie nie w dolocie poza zakresem regulacji albo cos w ten desen. Natomiast podczas jazdy turbina miala zadana jakas wartosc 2000 tylko nie wiem czego a w piewrwszych sekundach przyspieszania osiagala cos 2200 nastepnie gwaltownie spadalo na 1500 potem wolno roslo do 1800 a ponoc mialo byc caly czas 2000. Niestety nie wiem o co wtym wsdzystkim chodzilo. Po naprawie podcisnienia auto odzylo ale juz nie testowalismy VAG iem. Potestujemy nastepnym razem i zobaczymy czy juz jest ok czy moze jeszcze cos z turbem jest,ale jezdzi juz tak ze przestalem narzekac

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 15:33:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
No i po tescie autostradowym. Auto nie zawiesza sie. Ciagnie swietnie ale z lampkami ABS/ASR nadal jest kicha. Przekroczylem 220 doszedlem do 230 i bylo ok nie zapalily sie natychmaist jak dotychczas bylo ale po zwolnieniu do 200 i ponownym przejsciu 220 zapaliy sie znow... reset i zgasly. Nadal nie wiem co jest z tymi lampkami.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 15:40:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Wykręć żarówki :P :P :P

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: