.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2025 18:16:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dołożenie TURBO do V8 ??
PostNapisane: 26.sie.2006 20:54:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.lut.2004 11:28:44
Posty: 123
Lokalizacja: śląsk
na poczatku dodam ze nie chodzi mi o zmiane s4 4.2 na s4 2.2 t. :diabel:

mam konkretne pytanie i prosilbym osoby znajace sie na tym o konkretne info...

Jak w temacie... czy jest to możliwe ....
jakie graty trzeba zakupic....
odprezenie silnika - jak to wyglada w v8??

i wszystkie inne odpowiedzi do pytan ktorych nie zadalem a musza sie one tutaj znalezc;)

dzieki i pozdrawiam

_________________
FSO Polonez 1.6GLI 94r-był 1997-1998
FIAT 126 P 78r-był 1998-1999
AUDI 80 B3 1.8 89r-bylo 1999-2004
AUDI S4 4.2 QUATTRO MANUAL 6 B. 93r.Piękna niunia aczkolwiek do dopieszczenia...;)-było 2005-2007
Peugeot 406 2.0hdi 140ps(chips) 00r. -byłby nadal gdyby nie crashhboombang 2007-2008
Yamaha Grizzly 660 4x4 - jest 2007-?
Audi A8 D3 4E V8 TDI -jest 2008-?
Honda X11 2010-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 20:56:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
jest jak najbadziej możliwe gdy masz 20-30 tyś zł :peace:

Oto lista tak mniejwięcej:

kolektor wydechowy - 1000 x 2 = 2000
Intercooler - 1000
orurowanie - 1000
wydech - 1500
strojenie - 1300
bov - 500
2 turbinki, większa pompa paliwa, regulator ciśnienia, wtryskiwacze

Pewnie jeszcze masa innych dupereli która podniesie koszt o pare tyś. :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 21:38:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
ja bym na twoim miejcu myślał o 2,7 biturbo no chyba że jesteś aż takim maniakiem bo napewno koszty przekroczą zdrowy rozsądek, szczególnie gdy przy wiekszym przyroście mocy trzeba będzie pomyśleć o zakuciu motorka :diabel:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2006 21:42:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Taaaaa a wiesz jaki jest problem ze sterowaniem odplywu spalin przy silniczku V kiedy wszystko idzie do jednej turbiny?

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 01:07:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Podłączę się do temau, bo sam myślałem o tym mnóstwo i nie daje mi to spokoju...

Jack:
A kto powiedział, że trzeba zakładać jedną turbinę!!! :peace:

Zamiast jednej wielkiej (powodującej wielką turbodziurę) można z powodzeniem zamontować 2 mniejsze ( tak żeby pchały na poczatek ze 0.5 bara). Przy takim ogromnym motorze i mocy wyjściowej 300Km, nawet wzrost mocy o 30% i momentu ( pewnie o 50% bo wjściowy motor jest wolnossący, więc momentu nie ma kosmicznego) spowoduje, że auto będzie zaiwaniać... A do tego będzie w miarę możliwe do okiełznania i do użytku w codziennej eksploatacji...
Przy małym doładowaniu odejdzie jeszcze wymiana sprzęgła, mechanizmu różnicowego i zakuwania dołu silnika, bo nie są to raczej elementy bardzo wysilone....
Powinno to wyjść całkiem sympatycznie...
Ale gotówa to podstawa...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 09:46:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mysle ze nie ma co sie glowic za bardzo bo j4est juz oryginalne V8 BiTurbo :) wiec jezeli nie stac na wymiane silnika na taki to przynajmniej wzorowac sie na gratach z niego bo to tez 4.2 wiec dopasowanie turbin i orurowania lacznie ze wszystkimi zaworkami nie bedzie juz taka robota w ciemno. poza tym obawiam sie ze taka dlubanina bedzie niewiele tansza od zakupu silnika od RS6 . tego juz troche na rynku jest to i pewnie trafi sie jakis silnik

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 10:20:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
takie tematy nadają się do zamykania, było już ich wiele i wszyscy
poza pytającym wiedzą że i tak z tego nic nie będzie :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 11:56:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
A jeden kompresor nie bylby lepszym rozwiazaniem niz dwie turbawki? Chyba mniej jest rur i taniej to wyjdzie. Moze podpasowac cos od jakiegos amerkanskiego customowego V8?

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 20:07:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
tak sie zastanawiam po co uturbiac V8 zakladajac ze to auto do codziennej jazdy.
chyba ze robisz furke do wyscigow ale to raczej nie ta buda/waga.

Simpson napisał(a):
jest jak najbadziej możliwe gdy masz 20-30 tyś zł :peace:

Oto lista tak mniejwięcej:

kolektor wydechowy - 1000 x 2 = 2000
Intercooler - 1000
orurowanie - 1000
wydech - 1500
strojenie - 1300
bov - 500
2 turbinki, większa pompa paliwa, regulator ciśnienia, wtryskiwacze

Pewnie jeszcze masa innych dupereli która podniesie koszt o pare tyś. :peace:

ten cennik na sr widzialem ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 20:11:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Bilu napisał(a):
(...)ten cennik na sr widzialem ;-)

Bo na nim sie wzorowalem :peace:
Najlepiej jest powielić wypowiedz kogoś kto ma o tym pojęcie i wie ile co kosztuje :):

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 07:34:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bilu napisał:
Cytuj:
tak sie zastanawiam po co uturbiac V8 zakladajac ze to auto do codziennej jazdy.
chyba ze robisz furke do wyscigow ale to raczej nie ta buda/waga.


To Ty nie wiesz że V8 to przyszłość Polskich wyścigów na 1/4 mili? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: