.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2025 18:15:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.0] Zasłonięcie dolotu powietrza zwiększy pobór LPG ?
PostNapisane: 27.sie.2006 15:45:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2005 17:24:17
Posty: 39
Cześć,

Mam B4 2.0 z LPG II generacji firmy Tartarini. Przy wysprzęglaniu
na prędkości powyżej 80 km/h samochód gaśnie.
Wiem, że nie przyzwyczaję się nigdy do hamowania silnikiem.
Mam więc pytania:

Dowiedziałem się na tym forum i u innych gazowników, że
można ten problem rozwiązać w 100% usuwając rurę prowadzącą do
filtra powietrza.

1) Czy zwiększy to spalanie LPG ?
2) Czy spowoduje to nierównomierną pracę silnika na benzynie ?
3) Co wogóle z tą rurą trzeba zrobić. Usunąć? Zmienić jej
zakrzywienie?
4) Czy ktoś może mi wytłumaczyć wogóle mechanizm, dlaczego
na wysprzęgleniu gaśnie ?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich,
Konrad


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 17:16:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Sproboj pojechac jeszcze raz na regulacje(niech poreguluja taz wolne obroty i czulosc membran na reduktorze) a jak nie pomoze to pobaw sie rura; odwroc na dol, w bok, lub przedluz rure i skieroj w dol, byle nie zbyt blisko w strone silnika lub chlodnicy by nie bral zbyt goracego powietrza. Gasnie dlatego ze jak dasz na luz to ped powierza wpycha za duzo powietrza do silnika,

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 19:22:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2006 15:36:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
No właśnie mam podobny problem w swoim, do tego jeszcze zdaje mi sie ze jest bardzo slaby i czasami dodatkowo przy szybszej checi wyprzedzania "cofa" mi autem i jak narazie nie mam pojecia co mu jest :/

_________________
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi AJM 116KM@285Nm
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 19:59:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Quattros już odpowiedział dlaczego może gasnąć. Przysłanianie dolotu paradoksalnie może spowodować zwiększenie zużycia LPG, a na pewno zmniejszy osiągi. Dlaczego? Bo osłabienie autka powoduje, że mocniej depczesz i więcej "żłopie". Przy LPG nie może "dmuchać" bezpośrednio w dolot, a dolotu nie należy przysłaniać. Dobrze wyregulowana instalka II gen. powinna sobie z tym poradzić. Ja u siebie nic nie zmieniałem, a mogę wysprzęglać i przy 160 i nic się nie dzieje :).

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 20:08:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2006 15:36:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Całkiem możliwe ale mam to samo na benzynie :-(

_________________
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi AJM 116KM@285Nm
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 20:21:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
OGr, to musisz przyczyn szukać w benzynie, nie w instalacji LPG. Może jak regulowali instalkę (ustawiali mapy) to coś pochrzanili i ECU nie radzi sobie ze sterowaniem. Albo coś padło w instalacji benzynowej :?: (krokowy, nastawnik przepustnicy, lambda, TPS, czujnik temp., czujnik obrotów itp.)
W każdym razie przyczyna nie leży bezpośrednio po stronie LPG.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2006 20:25:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2006 15:36:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Nie twierdze ze to przyczyna LPG, jednak narazie muszę dokończyć naprawiać układ wydechowy i wtedy muszę zajrzec do jednego z Krakowskich serwisów. Najlepszy byłby taki który specjalizuje się w Audi.

_________________
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi AJM 116KM@285Nm
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 07:06:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Było juz w tym temacie na forum. Wlot powietrza do filtra jest od frontu , wystarczy kawałek gumowej rury ,załozyc na wlot i koniec węza dac z tyłu(tylko węza nie zagiąc :diabel: . U mnie było to samo . Dodatkowym minusem pobierania wiekszej ilości powietrza powyzej jakiejś predkości nie jest tylko gasniecie silnika ale równiez zubożenie mieszanki !!!

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: