w tym silniku (jak widac - manual) jest problem z dynamika gazow. stad silnik "nie ciagnie" od 1500. moze byc to spowodowane 3 przyczynami:
- zapchany dolot (wyczyscic dolot i EGR);
- klopot z podcisnieniem (sprawdzic zbiornik podcisnienia);
- zatkany katalizator (wyciac).
3 powyzsze sugestie powinienies rozpatrzec w podanej kolejnosci.
wnioski nasuwaja sie po ocenie blokow 003 i 011. spojrz na wskazania przeplywomierza (lmm) [grupa 003, poz. 2 i 3] - na pierwszy rzut oka wyglada na to, ze mierzy bardzo zle (czyli popsuty). po ocenie 008 wychodzi na to, ze nie obcina jednak dawki - czyli jest ok. zatem wniosek: do silnika trafia rzeczywiscie za malo powietrza. dlaczego? byc moze nie moga ujsc spaliny (katalizator), badz tez powietrze nie moze byc zasysane prawidlowo (zapchany uklad dolotowy).
jezeli do tego przeanalizujesz 011, to wyjdzie na to, ze turbina do ok. 2900 nie generuje tyle, ile powinna [011, poz. 2 i 3]. dzieje sie to z powyzej wskazanych powodow: albo nie jest napedzana przez spaliny odpowiednio (kat), albo trafia za malo powietrza (dolot).
zanim wytniemy katalizator, nalezy odlaczyc wydech (przed katem) i zrobic pomiary w halasie

. dobry warsztat bedzie wiedzial o co chodzi.
podcisnienie generuje tez podobne objawy.
czy hamulce dzialaja zawsze tak samo? czy czasem slabiej? czy czasami pedal hamulca jest twardszy, a efektywnosc hamulcow slabsza?
do rzeczy:
001 ok
003 jalowy ok
003 dynamiczny patrz tekst
004 hmmm... sprawdzic ustawienie rozrzadu (napisze po poludniu)
008 patrz tekst, ok
010 i 011 patrz tekst
013 i 014 i wymieniales wtryskiwacze? wygladaja jak nowe... wrecz niespotykane wartosci jak na 2.5TDI. bardzo ok.
ps
logi zrobione swietnie