.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:19:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gdzie dokładnie zamontować magnetyzery w B3,rok 91,gaźnikowy
PostNapisane: 12.sty.2005 14:41:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:46:47
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Witam wszystkich!
Mam pytanko. Gdzie dokładnie zamontować magnetyzery w B3, rocznik 91, gaźnikowy? Wiem, że większość opinii jest taka, że cyt. "mozna sobie zamontowac np. na choince" :). Dość dokładny opis zasady ich działania jest na str.: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=38407450 z powołaniem na "autorytety". Czy dałem się naciągnąć, pozwólcie się samemu przekonać. Znam już wszystkie opinie, które ukazały się na ten temat na forum. Chodzi mi tylko o informacje techniczne gdzie je zamontować.
Wiem, że nie powinny być zamontowane blisko instalacji elektrycznej. Mam 2 magnetyzery na przewód paliwowy i jeden na przewód powietrza. Poznaję dopiero swój samochód i nie jestem jeszcze obeznany fachowo w konstrukcji silnika, a w szczególności w temacie, na którym przewodzie i w którym miejscu zamontować magnetyzery. Byłbym wdzięczny za jakiś opis, czy zdjęcie z założonymi magnetyzerami. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. gabrielz1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 14:47:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
W sumie to sam sobie odpowiedziałeś dwa na przewód paliwowy, jeden na dolot powietrza do filtra. Oczywiście nie warto dalej poruszać tematu , ale te magnetyzery poprawiają jedynie samopoczucie kierowcy.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gdzie dokładnie zamontować magnetyzery w B3,rok 91,gaźni
PostNapisane: 12.sty.2005 14:49:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gabrielz1 napisał(a):
Witam wszystkich!
Mam pytanko. Gdzie dokładnie zamontować magnetyzery w B3, rocznik 91, gaźnikowy? Wiem, że większość opinii jest taka, że cyt. "mozna sobie zamontowac np. na choince" :). Dość dokładny opis zasady ich działania jest na str.: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=38407450 z powołaniem na "autorytety". Czy dałem się naciągnąć, pozwólcie się samemu przekonać. Znam już wszystkie opinie, które ukazały się na ten temat na forum. Chodzi mi tylko o informacje techniczne gdzie je zamontować.
Wiem, że nie powinny być zamontowane blisko instalacji elektrycznej. Mam 2 magnetyzery na przewód paliwowy i jeden na przewód powietrza. Poznaję dopiero swój samochód i nie jestem jeszcze obeznany fachowo w konstrukcji silnika, a w szczególności w temacie, na którym przewodzie i w którym miejscu zamontować magnetyzery. Byłbym wdzięczny za jakiś opis, czy zdjęcie z założonymi magnetyzerami. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. gabrielz1

a uważasz ze te "magnetyzery' cos dadza oprócz chudszego portfela.....
moim zdanie kasa wyrzucona w błoto....
ale zrobisz jak chesz

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 14:59:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Idealnym miejscem do montażu magnetyzera jest czubek choinki lub czubek drzewa...
Odpuść sobie kolego i nie wierz w zbawienną moc magnetyzerów. Pienadze wydane na ten bajerek zainwestuj w mały remoncik silnika - efekt będzie duuuuuzo lepszy.

Powodzenia.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:02:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
a ja zaraz spadnę z krzesła , bo za chwilę zacznie się gadka o magnetyzerach na technicznym a wtedy to juz mnie wyniosą upłakanego. :D


wykrakałeś ;)

ja polecam wydłubać magnesy i uzywać ich na lodówce :diabel:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:06:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
a ja zaraz spadnę z krzesła , bo za chwilę zacznie się gadka o magnetyzerach na technicznym a wtedy to juz mnie wyniosą upłakanego. :D


wykrakałeś ;)

ja polecam wydłubać magnesy i uzywać ich na lodówce :diabel:


Prorok czy co ? :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:10:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Magnetyzery muszą byc zamontowane w widocznym miejscu. Kolor obowiązkowo czerwony lub niebieski. Najlepiej przeciągnąc przewody paliwowe do kabiny i tam założyć magnetyzery - spoglądając na nie co chwila uzyskujemy wyraźny spadek spalania i wzrost mocy :). To jest tzw. montaż magnetyzerów w systemie BOOSTER :)

Jak już chcesz się bawic to jeden magnetyzer przed pompa paliwa, a drugi za. Ale tak naprawde to efekt tylko psychologiczny będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:12:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:46:47
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Aha, dzięki za radę. Wszak errare humanum est, ale zapewne wielu z klubowiczów na samym początku swej samochodowej kariery eksperymentowało w różny sposób, w tym m.in. z magnetyzerami. Przyznacie chyba, że nie każde eksperymenty bywają udane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:13:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
gabrielz1 napisał(a):
Aha, dzięki za radę. Wszak errare humanum est, ale zapewne wielu z klubowiczów na samym początku swej samochodowej kariery eksperymentowało w różny sposób, w tym m.in. z magnetyzerami. Przyznacie chyba, że nie każde eksperymenty bywają udane.


Podoba mi się twoje podejście do tematu i dystans. Wielu z nas uczyło się na błedach i staramy się je uświadamiac innym. Powodzenia. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:15:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
gabrielz1 napisał(a):
Aha, dzięki za radę.


to które rozwiązanie wybierasz?
choinke juz wyrzuciłeś? :D :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:46:47
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
choinke?... mam w samochodzie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:18:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
gabrielz1 napisał(a):
Aha, dzięki za radę.


to które rozwiązanie wybierasz?
choinke juz wyrzuciłeś? :D :peace:


Jeśli ma ogródek to jeszcze nie wszystko stracone ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 13:46:47
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
ok. uznaję, iż temat umarł śmiercią naturalną. Dzięki za udział w dyskusji. Pozdrawiam. gabrielz1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 15:38:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
BOZZ napisał(a):
...jeden magnetyzer przed pompa paliwa, a drugi za...


Przeciesz ci napisałem gdzie się je montuje. Magnetyzer powietrza musisz za filtrem powietrza zamontować, w którym miejscu i jak sam musisz wybrać.
Idź do garżu i fotosejszyn rób z montowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 20:08:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Powiem tyle. Klania sie troche fizyki ciala stalego, punkt Curie magnesu i od razu wiadomo jak dlugo skladniki mieszanki sa w rzeczywistosci spolaryzowane. Porzadne przegrzanie tego cudenka i ch** strzela jego cudowne wlasciwosci. A fakt faktem to co pisza to prawda oprocz tego, ze po jednym grzanku mozna wyjebac to na smietnik. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 22:16:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
ja bym zamontowal te magnetyzery w dobrym kuble na smieci-koniecznie metalowym.Odpowiadajac dalej na Twoje wywody NIGDY nie myslalem i nie montowalem magnetyzerow w moim pierwszym aucie-wibratorze 650 wolalem szlif glowicy i glosny wydech-ach te szczeniece lata......starczy bo sie na wspomnienia zbiera :P

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 10:11:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
RobertKar napisał(a):
Powiem tyle. Klania sie troche fizyki ciala stalego, punkt Curie magnesu i od razu wiadomo jak dlugo skladniki mieszanki sa w rzeczywistosci spolaryzowane. Porzadne przegrzanie tego cudenka i ch** strzela jego cudowne wlasciwosci. A fakt faktem to co pisza to prawda oprocz tego, ze po jednym grzanku mozna wyjebac to na smietnik. Pozdrawiam


punkt Curie ok, ale czy pod maska są takie temperatury?
nie sadzę, dla żelaza jest to około 700 stopni i sądzę że dla magnesów
będa to podobne temperatury, po za tym po ochłodzeniu
własciwości magnetyczne powracają...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: