Witam Kolegów,
przyznam się szczerze, że cały czas byłem sceptycznie nastawiony do ewentualnej niesprawności zaworu N75, wówczas gdy Geri74 udostępnił mi swoje lmm nie było czasu żeby bawić się jeszcze w zamianę tego zaworka...
suma sumarum coś (auto coraz gorzej przyspieszało, granica obrotów od których czuć było turbinę stale rosła) mnie ostatnio podkusiło żeby jednak zamienić miejscami N75 z tym zaworkiem obok i oczywiście okazało się że zawór N75 jest niesprawny bo po zamianie auto odzyskało
Nm na dole skali obrotomierza
wygląda na to, że przypadłość była raczej błaha, a problemem była moja ignorancja problemu
Chciałem tylko prosić wszystkich korzystających z porad kolegów na forum, aby uważnie je słuchali i stosowali się do wszelkich wskazówek
P.S.
Pytanie do kolegów czy gdy ten czarny zawór pracuje jako N75, a niesprawny szary N75 pracuje jako czarny to mogą być z tego jakieś problemy? Oczywiście mam zamiar jak najszybciej kupić nowy N75, ale chciałbym wiedzieć czy to może być groźne.