.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:26:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2005 11:47:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ja w ABT zalozylem 2 komplety nowiutenkich brembo oryginalnych + klocki ferodo premium. Za kazdym razem po okolo 1000 km napierdzielalo jak nalezy mimo spokojnej jazdy. Kazdy z kompletow, ktore zalozylem byl przetaczany raz a nastepnie instalowany nowy komplet - po 1000 km znowu to samo. Szukalem w zaciskach, tloczkach, galkach, piasty byly wypicowane ze sie mozna bylo przegladac. Dopiero zalozenie tarcz Zimmerman oferowanych przez kogos w ogloszeniach wszystko ustapilo.
Brembo = syf i nikt nie zmieni mojego zdania. Audi to ciezkie samochody wiec zakladajcie do nich dobre tarcze...kto kupuje najtansze sam sie prosi o problemy.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:18:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
U nie problem wrócił jak bumerang. Nowe tarcze, klocki i w trasie przy różnych prędkościach, zróżną siłą hamowania czasami bije kierownica a czasami nie, co ciekawe - pedał hamulca nie ma drgań,ani bić. Idzie zwariować, kilka razy fest przyhamowałem ze 150 i zero drgań. Nie wiem co jest grane. Hamowałem z wciśniętym sprzęgłem i puszczonym. Nie biło. Czasami ma bicia kiera a czasami nie. :( Co za ciężki przypadek!!! (Nie wyważałem kół)
Pozdrawiam.

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:20:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
xawier napisał(a):
U nie problem wrócił jak bumerang. Nowe tarcze, klocki i w trasie przy różnych prędkościach, zróżną siłą hamowania czasami bije kierownica a czasami nie, co ciekawe - pedał hamulca nie ma drgań,ani bić. Idzie zwariować, kilka razy fest przyhamowałem ze 150 i zero drgań. Nie wiem co jest grane. Hamowałem z wciśniętym sprzęgłem i puszczonym. Nie biło. Czasami ma bicia kiera a czasami nie. :( Co za ciężki przypadek!!! (Nie wyważałem kół)
Pozdrawiam.


zobacz czy jest róznica jak nacisniesz na prawde lekko hamulec a jak
depniesz... u mnie bije jak jest stosunkowo lekko...
jak wdepne to nie bije...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:25:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Jak dziś delikatnie jechałem i hamowałem z większej prędkości to biło. Zacząłem dziś w trasie robić testa z wysokich prędkości i z niskich i nie biło. :|

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:52:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Do konca nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze to problem tych zaciskow co ktos pisal w tym watku.
Ja u siebie jak wymienie amorki to bede tez testowal, poki co machanior powiedzial ze bicie moglo byc przez wylany amorek ktory nie dosc ze nie trzymal to jeszcze zaczal stukac.
Jutro bryke odstawie na wymiane i sie zobaczy.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:54:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
RobertKar napisał(a):
Mozna i tak...hehehe, jarzmo nowe kosztuje 340 + 2 prowadnice po 70, daje sume 480, mozna i tak. Ale mozna cos razem z prowadnica wlozyc. Kawalek czegos trwalego, prowadnice na bank sie nie zapieka, a nawet jak nie chodza, to zacisk fi=54 mm ma taka sile nacisku ze spokojnie rozpiera zacisk z jarzmem. Ja wkladam paski blaszki miedzianej, jest miekka i sie ladnie uklada, ale widzialem kolesia ktory wrzucal tam tasme klejaca, gumowa, w miare wytrzymala i tez sie sprawdzalo. Powiem tyle, ten luz jest tak maly w stosunku do srednicy trzpienia, ze naprawde ciezko cos wymyslic. Mozna lekko podpilowac trzpien i w to miejsce msunac pasek blachy. Kombinujcie do woli. A jak ktos woli zeby mu dalej walilo w kierownice przy hamowaniu to niech nie lamentuje i nie rzuca glupich, jak najbardziej polskich, komentarzy, tylko wezmie sie do roboty i cos z tym zrobi. Sposob jest sprawdzony i tyle. Mozna przeciez w nieskonczonosc wymieniac tarcze, felgi, opony i wymieniac.....wymieniac, tylko po co? Jeczenie to nasza przywara, ale co na to poradzic.


a mnie mechanik powiedział że to trzpień jest z bardziej miekkiego
materiału i jak jest luz to trzeba wymienić trzepień który kosztuje
raptem parę złotych i tak mam zamiar zrobić

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:59:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
eomaciu napisał(a):
RobertKar napisał(a):
Mozna i tak...hehehe, jarzmo nowe kosztuje 340 + 2 prowadnice po 70, daje sume 480, mozna i tak. Ale mozna cos razem z prowadnica wlozyc. Kawalek czegos trwalego, prowadnice na bank sie nie zapieka, a nawet jak nie chodza, to zacisk fi=54 mm ma taka sile nacisku ze spokojnie rozpiera zacisk z jarzmem. Ja wkladam paski blaszki miedzianej, jest miekka i sie ladnie uklada, ale widzialem kolesia ktory wrzucal tam tasme klejaca, gumowa, w miare wytrzymala i tez sie sprawdzalo. Powiem tyle, ten luz jest tak maly w stosunku do srednicy trzpienia, ze naprawde ciezko cos wymyslic. Mozna lekko podpilowac trzpien i w to miejsce msunac pasek blachy. Kombinujcie do woli. A jak ktos woli zeby mu dalej walilo w kierownice przy hamowaniu to niech nie lamentuje i nie rzuca glupich, jak najbardziej polskich, komentarzy, tylko wezmie sie do roboty i cos z tym zrobi. Sposob jest sprawdzony i tyle. Mozna przeciez w nieskonczonosc wymieniac tarcze, felgi, opony i wymieniac.....wymieniac, tylko po co? Jeczenie to nasza przywara, ale co na to poradzic.


a mnie mechanik powiedział że to trzpień jest z bardziej miekkiego
materiału i jak jest luz to trzeba wymienić trzepień który kosztuje
raptem parę złotych i tak mam zamiar zrobić


Jak znajdziesz namiar na taki trzpien to daj znac, tez chce kupic, moze wezmiemy hurtem kilka sztuk, na pewno nie tylko nam one sie przydadza :)

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 13:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Tylko serwis VW, jedyne 70 PLN sztuka. Potrzeba 4, kupujcie naprawde warto.....

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: