bubu05 napisał(a):
magnetyzerow nie uzywalem ,nie wiem ,ale wydaje mi sie ,ze tez blef...
Jak nie uzywales to nie wypowiadaj sie, ok?
A jak bedziesz zamierzal przetestowac to zapraszam na
www.multimag.pl i tam mozesz zakupic PRAWDZIWE i DZIAŁAJĄCE magnetyzery! Lub jak chcesz to moge ci zalatwoc po promocyjnej cenie... Nieco taniej...
Ja wiem tylko tyle, ze u mnie spełnia to swoją role w kazdym aucie!
A jak sprzedawalem poloneza caro i sciagnalem dzien przed wyjazdem na gielde, to na drugi dzien wiecej jak 100km/h nie moglem ujechac! Pomogla tylko regulacja, tzn zwiekszenie dawki gazu! A mi ten muł (1,6 GLE) palil zawsze do 10l/100km! A nawet czasem poradzil ponizej 9l zejsc! A jezdzilem nim nieziemsko jak na poloneza, bo nawet 150km/h rozwijał i wiecej
U szwagra w BMW E30 bylo to samo, ze palila mu srednio 12l gazu na 100km, ale jak zdjął to zaraz musial o cale 50km wczesniej gaz tankowac! I spalanie wychodzilo mu wtedy 14, a i mowil, ze tak jakos inaczej, gorzej chodzi... Wiec jest w tym cos!
Załóż, pojezdzaj z 1000km i pozniej sciagnij i zobaczysz roznice! Bo one dlugo sie układają, ale bardzo krotko silnik sie od nich odzwyczaja jak sciagniesz. I sprawdz emisje spalin z zalozonymi (po ok 1000km) i sciagnij je, zrob z 10 km i sprawdz ponownie! a ze stacji cie nie wypuszcza
