Jak w tytule. Skończyła mi się cierpliwość do nawiewu który niby jest ale zwykle go nie ma. Nie mam zapału do jej reanimacji, bo kompresor 2 lata nie był używany, elektronika regulacji obrotów silnika już kilka razy mi si e paliła i już nie chce mi się jej naprawiać. A co ciekawe jeszcze jest takiego niespotykanego typu. I jest zima, a ja musze się z tym pierdzielić... No i chcę wstawić zwykły nawiew z linkami itd. Mam starszą deskę. I tu kilka pytań:
1) czy wszystkie tunele rozprowadzająze ciepło są identyczne do tych ze standardu?
2) czy nagrzewnica jest takich samych rozmiarów?
3) może obudowa jest taka sama i musze tylko wstawić cięgla zamiast pneumatyki? Zauważyłem, że jest tam kilka uchwytów niewykorzystanych?
4) jak jest zamykany obieg płynu chłodzącego w standardowym grzaniu, bo u mnie jest taki zawór podciśnieniowy?
5) jak się demontuje tą przeklętą konstrukcję pod szybą, to po lewej stronie od klimy ze skraplaczem i klapami obiegów...Dmuchawę wyciągnąłem, ale tamto stoi jak stało...
6) czy jest możliwość wstawienia regulacji trzema pokrętłami zamiast suwaków (cholera miałem i sprzedalem).
7) czy mogę zaślepić wężeod nagrzewnicy i wszystko będzie ok? Nie mam czym ich spiąć...
p.s. Już nie ma odwrotu...klimę to będę miał w następnym, aucie
