Sprawdzałem dolot, N75 wymoczony, wysuszony, przedmuchany (niestety brak możliwości podmianki) choć kilka osób twierdzi że zawory te praktycznie się nie psują.
Dziwna rzecz: do intercoolera idzie przewód z N75 (wg. schematu tylko jeden przewód), a u mnie oprócz tego z ic wychodzi drugi który nie jest do niczego wpięty
Wywaliłem dziś także "filtr kominowy"
Logi po w/w zabiegach:
Friday,15,December ,2006, 14:41:20
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,
,Group A:,' 011,,,, Group B :, Not Running,,,,Group C:, Not Running
, ,RPM, Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME, ,,,,T IME,,,, ,TIME,, ,,
MARKER ,STP, /min , mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.44, 1793 1744.2, 1122.0, 5.1,,,,,,,,,,
,0.93, 1922 1825.8, 1244.4, 5.1,,,,,,,,,,
,1.42, 2095 1876.8, 1397.4, 5.1,,,,,,,,,,
,1.90, 2268 1907.4, 1601.4, 5.1,,,,,,,,,,
,2.39, 2441 1927.8, 1795.2, 5.1,,,,,,,,,,
,2.88, 2635 1927.8, 1958.4, 12.1,,,,,,,,,,
,3.37, 2830 1927.8, 2080.8, 30.9,,,,,,,,,,
,3.86, 3002 1917.6, 2121.6, 49.2,,,,,,,,,,
,4.35, 3175 1907.4, 2060.4, 51.6,,,,,,,,,,
,4.83, 3370 1907.4, 2009.4, 53.9,,,,,,,,,,
,5.32, 3542 1897.2, 1948.2, 53.9,,,,,,,,,,
,5.81, 3715 1876.8, 1927.8, 55.5,,,,,,,,,,
,6.30, 3866 1866.6, 1887.0, 55.5,,,,,,,,,,
,6.79, 4018 1846.2, 1836.0, 53.5,,,,,,,,,,
,7.28, 4169 1836.0, 1805.4, 50.8,,,,,,,,,,
,7.77, 4277 1836.0, 1795.2, 50.4,,,,,,,,,,
,8.26, 4428 1825.8, 1764.6, 78.1,,,,,,,,,,
Porównując dzisiejszy log do wcześniejszego logu z chipem wart I ciśnienia/przy tych samych obrotach jest podobna, natomiast zmieniła sie wart II, oprócz tego rośnie duty cycle.
Co to oznacza, czy coś poprawiło czy nie??
Odczucia live mieszane
Panowie do ilu obrotów i jakiego ciśnienie max w sprawnym układzie powinna doładowywać turbina w AELu
Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na opinię