.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.maja.2025 15:10:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 19:49:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto dopóki miało moc dymiło bardzo.

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 19:56:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
2.5TDI16V napisał(a):
Auto dopóki miało moc dymiło bardzo.


wyglada na to (to tylko moje przypuszczenia) ze program zrobiony przez samozwanczego "czipsmachera" :| (dowalil paliwa az srało ogniem,tylko o tlenie zapomnial ... ;) )
oby ten nowy soft w ECU nie spowodowal balaganu w silniku ... :okulary2:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 20:31:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Może wsadzić fabryczny program i wtedy zrobić diagnozę :?:

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 20:41:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
2.5TDI16V napisał(a):
Może wsadzić fabryczny program i wtedy zrobić diagnozę :?:

to tez jest jakies wyjscie ... ja masz taka mozliwisc to czemu nie ...... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 20:48:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
2.5TDI16V napisał(a):
Może wsadzić fabryczny program i wtedy zrobić diagnozę :?:


To by było najlepsze rozwiązanie. Bo tak patrząc na pierwsze logi jakie dałeś - 1100mg to jest dosyć sporo. Nie twierdzę że tak nie może być, ale jednak nie wiadomo czy tam nie było dłubane. Trudno powiedzieć co konkretnie zostało pozmieniane i w efekcie ciężko się rozeznać.

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2006 13:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Witam ponownie.
Wsadziłem fabryczne kości i porobiłem logi.

4A0 907 401 P 2.5l R5/2VT EDC HS D02

Group A: '013 Group B:
Inj. Quantity Inj. Quantity Inj. Quantity Inj. Quantity
TIME TIME
MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R STAMP
1.52 0.86 1.10 0.47 0.82 0.48
3.08 0.82 1.06 0.39 0.75 2.01
4.66 0.75 0.98 0.35 0.75 3.56
6.25 0.75 1.02 0.39 0.75 5.15
7.77 0.78 1.02 0.35 0.67 6.74
9.30 0.75 0.98 0.31 0.63 8.26
11.07 0.78 1.02 0.31 0.63 9.79
12.63 0.78 1.02 0.39 0.78 11.55
14.21 0.75 1.02 0.39 0.75 13.11
15.73 0.71 1.02 0.39 0.75 14.70
17.26 0.75 1.02 0.39 0.75 16.22
18.82 0.75 1.02 0.39 0.71 17.75
20.40 0.78 1.06 0.39 0.71 19.30
21.92 0.71 1.02 0.43 0.71 20.89
23.45 0.75 0.94 0.39 0.71 22.42
25.01 0.75 0.98 0.39 0.78 23.94
26.59 0.75 0.98 0.39 0.75 25.50
28.12 0.75 0.98 0.43 0.71 27.08
29.71 0.78 1.06 0.47 0.75 28.61
31.26 0.78 1.02 0.43 0.78 30.20
32.85 0.86 1.10 0.43 0.78 31.75
34.44 0.82 1.06 0.43 0.78 33.34
35.96 0.78 0.98 0.39 0.71 34.92
37.52 0.82 0.98 0.43 0.82 36.44
39.10 0.86 1.02 0.47 0.86 38.01

Zrobiłem razem 03; 08; 011 no i tak to rozpisało

Group A: '003
RPM Mass Air / Rev. Mass Air / Rev. Duty Cycle
TIME
STAMP /min mg/R mg/R %
0.45 1793 800.1 713.6 5.1
2.22 2376 955.8 990.4 5.1
3.99 3024 977.5 1102.9 5.1
5.76 3650 947.2 1059.6 5.1
7.53 4147 916.9 826.1 5.1

Group B: '008
RPM Inj. Quantity Inj. Quantity Inj. Quantity
TIME
STAMP /min mg/R mg/R mg/R
1.24 1944 51.5 41.7 43.3
3.02 2549 50.2 43.3 46.7
4.78 3197 50.2 45.5 46.7
6.55 3802 49.3 44.2 45.8
8.33 4255 48.0 41.1 36.4

Group C: '011
RPM Absolute Pres. Absolute Pres. Duty Cycle
TIME
STAMP /min mbar mbar %
1.73 2203 1907.4 1458.6 5.1
3.50 2851 1927.8 1836.0 5.1
5.27 3478 1897.2 1876.8 9.0
7.04 4018 1846.2 1652.4 5.1
8.81 4406 1825.8 1366.8 5.1

Może na tej podstawie da się coś więcej wywnioskować :?:
I jeszcze pytanko N75 jest na ścianie czy na przepływomierzu (myli mi się z EGR)??
Wielkie dzięki Józef i Spanky (kolejność alfabetyczna ;) ) za zainteresowanie i rady :peace:
Pozdrawiam

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2006 18:34:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
2.5TDI16V napisał(a):

Może na tej podstawie da się coś więcej wywnioskować :?:
I jeszcze pytanko N75 jest na ścianie czy na przepływomierzu (myli mi się z EGR)??
Wielkie dzięki Józef i Spanky (kolejność alfabetyczna ;) ) za zainteresowanie i rady :peace:
Pozdrawiam


na scianie

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 12:11:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
2.5TDI16V napisał(a):
Może na tej podstawie da się coś więcej wywnioskować :?:


W sumie nic nowego nie widać. Przepływomierz jest raczej sprawny a cos jest nie tak z doładowaniem. Być może to głupie pytanie :): , ale czy sprawdziłeś filtr powietrza i wogóle drożność dolotu przed czujnikiem ciśnienia? Jeśli tak, to faktycznie warto sprawdzic katalizator jeśli jeszcze go masz, zwłaszcza że auto wcześniej dymiło. A jeśli to nie to, to pozostaje dokładnie sprawdzić wszystkie elementy regulacji - wężyki, szczelność gruszki, zrobić jazdę próbną z podmienionym N75, itd.
Diagnoza: sprawdzić wszystko :):

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 13:01:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Witam ;)
Od filtra zacząłem, wężyki będe musiał posprawdzać, a kata tak czy siak wywalę-o ile pamiętam podobne problemy miał Reso.
Orientuje się ktoś zawór nowy N75 gdzie znajdę , jaki jest koszt??
Jeśli to nie pomoże, po świętach zrzucam turbinkę (może to waste gate).
Czy poruszanie się autkiem (spokojne oczywiśćie) może pogorszyć/popsuć coś więcej?

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 18:27:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Sprawdzałem dolot, N75 wymoczony, wysuszony, przedmuchany (niestety brak możliwości podmianki) choć kilka osób twierdzi że zawory te praktycznie się nie psują.
Dziwna rzecz: do intercoolera idzie przewód z N75 (wg. schematu tylko jeden przewód), a u mnie oprócz tego z ic wychodzi drugi który nie jest do niczego wpięty :?:
Wywaliłem dziś także "filtr kominowy"
Logi po w/w zabiegach:

Friday,15,December ,2006, 14:41:20
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,' 011,,,, Group B :, Not Running,,,,Group C:, Not Running
, ,RPM, Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME, ,,,,T IME,,,, ,TIME,, ,,
MARKER ,STP, /min , mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.44, 1793 1744.2, 1122.0, 5.1,,,,,,,,,,
,0.93, 1922 1825.8, 1244.4, 5.1,,,,,,,,,,
,1.42, 2095 1876.8, 1397.4, 5.1,,,,,,,,,,
,1.90, 2268 1907.4, 1601.4, 5.1,,,,,,,,,,
,2.39, 2441 1927.8, 1795.2, 5.1,,,,,,,,,,
,2.88, 2635 1927.8, 1958.4, 12.1,,,,,,,,,,
,3.37, 2830 1927.8, 2080.8, 30.9,,,,,,,,,,
,3.86, 3002 1917.6, 2121.6, 49.2,,,,,,,,,,
,4.35, 3175 1907.4, 2060.4, 51.6,,,,,,,,,,
,4.83, 3370 1907.4, 2009.4, 53.9,,,,,,,,,,
,5.32, 3542 1897.2, 1948.2, 53.9,,,,,,,,,,
,5.81, 3715 1876.8, 1927.8, 55.5,,,,,,,,,,
,6.30, 3866 1866.6, 1887.0, 55.5,,,,,,,,,,
,6.79, 4018 1846.2, 1836.0, 53.5,,,,,,,,,,
,7.28, 4169 1836.0, 1805.4, 50.8,,,,,,,,,,
,7.77, 4277 1836.0, 1795.2, 50.4,,,,,,,,,,
,8.26, 4428 1825.8, 1764.6, 78.1,,,,,,,,,,

Porównując dzisiejszy log do wcześniejszego logu z chipem wart I ciśnienia/przy tych samych obrotach jest podobna, natomiast zmieniła sie wart II, oprócz tego rośnie duty cycle.

Co to oznacza, czy coś poprawiło czy nie??
Odczucia live mieszane :/

Panowie do ilu obrotów i jakiego ciśnienie max w sprawnym układzie powinna doładowywać turbina w AELu

Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na opinię

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 21:48:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
2.5TDI16V napisał(a):
Co to oznacza, czy coś poprawiło czy nie??


Poprawiło się wyraźnie.

2.5TDI16V napisał(a):
Odczucia live mieszane :/

Panowie do ilu obrotów i jakiego ciśnienie max w sprawnym układzie powinna doładowywać turbina w AELu


Ciśnienie w pierwszej kolumnie to ciśnienie wymagane. Ono nie zależy od stanu turbiny. Drugie ciśnienie to ciśnienie faktyczne, które powinno być zbliżone do wymaganego. Teraz do 4000rpm jest zupełnie dobrze. Ostatnia kolumna wskazuje że wreszcie komp musi robić normalne sterowanie. Potem trochę spada poniżej wymaganego. Ale to pewnie nie ograniczy dawki paliwa (log z 008 by tu rozwiał wątpliwości). Reasumując - mieszane odczucia mogą wynikać z powrotu na ori soft ;)

2.5TDI16V napisał(a):
Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na opinię


Pozdrawiam
Jozef

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 22:56:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Jozef napisał(a):
Poprawiło się wyraźnie.
Ciśnienie w pierwszej kolumnie to ciśnienie wymagane. Ono nie zależy od stanu turbiny. Drugie ciśnienie to ciśnienie faktyczne, które powinno być zbliżone do wymaganego. Teraz do 4000rpm jest zupełnie dobrze. Ostatnia kolumna wskazuje że wreszcie komp musi robić normalne sterowanie. Potem trochę spada poniżej wymaganego. Ale to pewnie nie ograniczy dawki paliwa (log z 008 by tu rozwiał wątpliwości).
Ciesze się i dziękuję za lekcje n/t logów :peace:.
Zrobię jeszcze jutro 008 do wniosków mam nadzieję końcowych ;)
Jozef napisał(a):
Reasumując - mieszane odczucia mogą wynikać z powrotu na ori soft ;)

Tak, róznica tak spora, że straciłem orientacje czy i jak jedzie (a raczej nie jedzie)

WIELKIE Dzięki

Ps. Chłopaki wycinajcie badziewie zwane katalizatorem

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 15:15:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Dzisiejsze logi

008

Saturday 16 December 2006 13:38:32
4A0 907 401 P 2.5l R5/2VT EDC HS D02

Group A: '008
RPM Inj. Quantity Inj. Quantity Inj. Quantity
TIME
MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R
0.76 1771 45.2 41.4 39.2
1.52 2009 43.6 41.7 46.1
2.35 2290 41.7 42.4 46.4
3.17 2592 41.1 43.3 46.7
3.99 2894 40.5 44.2 46.7
4.82 3154 40.2 45.2 46.7
5.61 3434 39.8 46.1 46.4
6.43 3672 39.5 44.9 46.1
7.26 3910 38.9 43.6 45.5
8.09 4147 38.6 42.4 45.2

003
Saturday 16 December 2006 13:50:02
4A0 907 401 P 2.5l R5/2VT EDC HS D02

Group A: '003
RPM Mass Air / Rev. Mass Air / Rev. Duty Cycle
TIME
MARKER STAMP /min mg/R mg/R %
0.53 1642 795.8 644.4 5.1
1.05 1771 778.5 692.0 5.1
1.57 1922 891.0 778.5 5.1
2.05 2074 942.9 895.3 5.1
2.54 2268 951.5 1003.4 5.1
3.03 2441 960.2 1089.9 5.1
3.52 2614 968.8 1102.9 5.1
4.01 2786 977.5 1102.9 5.1
4.53 2981 977.5 1102.9 5.1
5.05 3175 977.5 1102.9 5.1
5.57 3348 968.8 1102.9 5.1
6.08 3521 964.5 1085.6 5.1
6.57 3672 947.2 1038.0 5.1
7.10 3823 929.9 1003.4 5.1
7.58 3974 916.9 968.8 5.1
8.11 4126 916.9 934.2 5.1

Czy wg. ostatnich pomiarów coś wymaga jeszcze poprawienia/wymiany w osprzęcie, czy parametry życiowe w normie ;) ?

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 20:18:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:35:46
Posty: 220
Lokalizacja: Rzeszów
Mam takie pytanie odnosnie VAGowania - zajezdzam na warsztat i ile bedzie mnie kosztowac taka impreza? Chcialbym jeszcze sprawdzic uklad wydechowy, bo jak zapale i stane na podworku, to przyciskajac na obrotach do 4000tys za mna dzieja sie niespotykane rzeczy - z rury wywala na ziemie kolo sadzy o srednicy 40cm plus zaslona dymna ktorej nie powstydzilaby sie niejedna jednostka wojskowa na manewrach. Nie wiem co to moze byc. Jaki bedzie koszt tych wszystkich ceregieli?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 22:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Masz prawdopodobnie nieszczelny dolot albo jeżeli jeszcze posiadasz przytkany katalizator. Swoją drogą nie kręci się silnika bez obciążenia do takich obrotów.

Pozdrawiam.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 23:05:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:35:46
Posty: 220
Lokalizacja: Rzeszów
Ok, rzuce na to okiem. A ile bedzie mnie kosztowala diagnostyka VAGiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 23:07:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
U mnie u forumowiczów AKP koszta zaczynają się dopiero przy grubszych pracach ;)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2006 13:54:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
rafal_online napisał(a):
Mam takie pytanie odnosnie VAGowania - zajezdzam na warsztat i ile bedzie mnie kosztowac taka impreza? Chcialbym jeszcze sprawdzic uklad wydechowy, bo jak zapale i stane na podworku, to przyciskajac na obrotach do 4000tys za mna dzieja sie niespotykane rzeczy - z rury wywala na ziemie kolo sadzy o srednicy 40cm plus zaslona dymna ktorej nie powstydzilaby sie niejedna jednostka wojskowa na manewrach. Nie wiem co to moze byc.

Przy przytkanym kacie raczej nie powinien kopcić (wg. moich najświeższych doświadczeń). Może wtryski się kończą :?:
Co do Vaga to lepiej zainwestować parę złoty w interfejs, a program można pobrać za free. W Wałbrzychu skasowanie byle błędu min.20- 30pln, nie wspominając już o jakiś poważniejszych pracach

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2006 19:21:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
2.5TDI16V napisał(a):
Czy wg. ostatnich pomiarów coś wymaga jeszcze poprawienia/wymiany w osprzęcie, czy parametry życiowe w normie ;) ?


Jeśli chodzi o "oddech" silnika to jest dobrze ;)

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2006 21:21:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Jozef napisał(a):
Jeśli chodzi o "oddech" silnika to jest dobrze ;)


No to w pache, mocno ulżyło i jescze parę pln z katalizatora zostało :): .
Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie
Pozdrawiam serdecznie :peace:

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: